سرمربی تیم فوتبال استقلال به اظهارات مسئولان سازمان لیگ واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: جالب است درودگر از آبروی باشگاه‌ها در آسیا می‌گوید، اما یادش رفته است که همین سه ماه قبل تیم استقلال مجبور شد با الهلال در ورزشگاه آزادی بازی نکند. آیا آن موقع کسی نگران هواداران استقلال نبود؟ تیم من در خاک عربستان به عنوان تیم اول صعود کرد؛ اما آقایان در فدراسیون و سازمان لیگ یک الهلال را نتوانستند به تهران بیاورند، آن وقت از احترام به حقوق باشگاه‌ها می‌گویند؟ بدتر این که ما حتی در دبی هم نتوانستیم در حضور تماشاگران با الهلال بازی کنیم! در حالی که لیگ امارات در همان مقطع با تماشاگر برگزار می‌شد، رقیبان ما آن قدر قابلیت داشتند که بازی را در دبی بدون تماشاگر کنند! آن وقت درودگر می‌گوید که الهلال با چهار قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا است. خب معلوم است با این میزان از عرضه و لیاقت، الهلال باید قهرمان بشود. آقایان چرا سه ماه قبل به فکر آبروی استقلال و فوتبال ایران نبودند؟!

سرمربی آبی‌ها درباره بحث تبلیغات محیطی و موضوع محرومیت بازیکنان خارجی تیم استقلال در بازی با گل گهر تاکید کرد: می‌شنوم که بعضی از مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ طوری حرف می‌زنند که انگار من جدا از باشگاه هستم و دنبال یارگیری هستند. این آقایان بدانند که تبلیغات محیطی تازه گام اول ما است. قدم بعدی حق محتوای تصویری باشگاه استقلال است. کاش باشگاه زودتر مقابل این حق طبیعی هم ایستادگی کند. از آجورلو و من تا تک‌تک هواداران استقلال در سراسر دنیا، برای حقوق مسلم این باشگاه با کسی تعارف و شوخی نداریم. برداشت من از صحبت‌های مطرح شده این است که آقایان دنبال لجبازی با استقلال هستند. آقایان حرفه‌ای پاسخ بدهند که که حق پخش تلویزیونی چه شد؟ درباره اتفاق بازی با گل گهر هم باید بگویم که قطعا غیر از انگیزه انتقام‌گیری بر سر تبلیغات محیطی، اصرار دوستشان هم پشت این ماجرا وجود داشته است!


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بینام
۱۲:۲۸ ۰۶ آذر ۱۴۰۰
من طرفدار آقای مجیدی هستم اما واقعیت اینه فوتبالیست های عربستان پیشرفت کردند شب و روز بدون حاشیه تمرین میکنن ومزدتلاششون رو میبینن همه چیز رو گرن مدیریت نندازید البته الهلال در کنار سخت کوشی امکانات وثروت هم داره
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۲:۳۲ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
ضمنا درخصوص تیم فوتبال ایران عرض کنم که از اینکه در مقدماتی جام جهانی باقدرت هست خوشحالم.اما باید بگم برنامه ای برای جام جهانی نداریم.اینکه عراق بحرین و... رو بردن هنر نیست برنامه ای واسه اینکه از گروه خودمون در جام جهانی صعود کنیم نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۲:۲۷ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
سلام واقعا متاسفم به سازمان فوتبال.همگی دیدین که الهلال قهرمان شد وهمگی دیدین استقلال با بازیکنان جدید خود که فقط یک هفته تمرین داشت چطور الهلال رو اذیت کردن و با خوششانسی برنده شدن.حالا اقای درودگر با این حرفش که الهلال پر افتخارین تیم اسیاست به کلیه تیم ها ایرانی توهین کرد.لیاقت ندارین جلوی عربا وایستین فقط بلدین کت وشلوار بپوشین و چهار تا برگه نشون بدین .واقعا متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
استقلال(تاج)
۱۸:۰۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اقای مجیدی حاشیه ایجاد نکنید با قسمت اول که در رابطه با الهلال هست موافقم ولی با قسمت دوم به شدت مخالفم.
آخرین اخبار