جامعه روحانیت مبارز استان کرمان، طی بیانیه ای هفته بسیج را به مردم به ویژه بسیجیان تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جامعه روحانیت مبارز استان کرمان طی بیانیه ای  هفته بسیج را تبریک گفت. متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد آور صدور فرمان تاریخی امام خمینی قدس سره مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین است.

بی تردید دور اندیشی و هوشیاری و اقدام ماندگار و پربرکت امام راحل در تاسیس این شجره طیبه و هدایت و تدابیر امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)،  اساسی‌ترین عامل حفظ نظام و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان در این چهار دهه بوده است و بسیج با حضور جدی و به موقع همراه با بصیرت در صحنه‌های مختلف نقش مهم و بی نظیرخو د را ایفا  کرده و باعث عزت و اقتدار نظام و کشور بوده و خواهد بود.

جامعه روحانیت مبارز استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته مبارک بسیج و یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سید الشهدای جبهه مقاومت، اعتقاد دارد حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی کشور در سایه تفکر بسیجی و استفاده از جوانان پر شور، انقلابی، بسیجی و جهادی در سطوح مختلف مدیریتی امکان پذیر بوده و اعلام می دارد در گام دوم انقلاب با جهاد تبیین در سنگر مساجد، نماز جمعه و جماعات و بهره گیری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای، مدافع جمهوری اسلامی و در خدمت اهداف عالیه نظام مقدس و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب تا ظهور آقا و مولایمان حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود. ان شاالله

جامعه روحانیت مبارز استان کرمان

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار