مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه از گازگرفتگی چهار عضو یک خانواده در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی گفت: ساعت ۱۱ ظهر امروز جمعه پنجم آذر ماه یک مورد گازگرفتگی با گاز منو اکسید کربن در خیابان خیام شهر کرمانشاه به سامانه ۱۱۵ اورژانس گزارش شد که سریعاً تیم‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه یک خانواده چهار نفره شامل یک خانم ۴۴ ساله، یک دختر ۱۹ ساله و یک دختر و پسر ۱۱ ساله دچار گازگرفتگی با گاز مونو  کسید کربن شده بودند که پس از حضور نیرو‌های اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از اعزام افراد به بیمارستان امام خمینی (ره) اقدامات درمانی لازم برای مصدومین انجام و پس از بهبود ترخیص شدند.

محمدی بیان کرد: همچنین در حادثه دیگری که روز گذشته در شهرستان سنقر و کلیایی رخ داد هفت نفر از اعضای یک خانواده دچار گاز گرفتگی شدند که پس از مراجعه به بیمارستان اقدامات درمانی لازم برای آنان صورت گرفته است.

او بیان کرد: حوادث گازگرفتگی با گاز مونو  کسید کربن در استان کرمانشاه طی ۲ روز گذشته مشکل خاصی در پی نداشته و تمام افراد به صورت سرپایی درمان شدند.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: همشهریان با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و استفاده از وسایل گرمایشی حتماً نکات ایمنی مانند چک کردن مسیر دودکش را رعایت کنند تا حوادث ناگواری را در استان کرمانشاه شاهد نباشیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.