ثبت نام بیش از هزار شهروند مه ولاتی در طرح نهضت ملی مسکن

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: تاکنون هزار و ۴۶۴ شهروند مه ولاتی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین ناطق رئیس اداره راه و شهرسازی تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: سهم مه ولات در طرح نهضت ملی مسکن ۲۷۲ واحد است که قرار است در چهار سال احداث شود.

او افزود: هر فردی که در سامانه saman.mrud.ir ثبت نام کرده است و داری شرایط لازم باشد می‌تواند از واحد مسکونی برخوردار شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت‌حیدریه، مه ولات و زاوه ادامه داد: داوطلبان تا ۱۳ آذر ماه می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید


ناطق بیان کرد: سامانه ثمن ۲۸ مهرماه و یک ماه پس از ابلاغ قانون جهش تولید مسکن راه‌اندازی شد که بر اساس آن متقاضیان مسکن با رعایت چهار شرط تاهل یا سرپرست خانوار بودن، نداشتن ملک شخصی از سال ۸۴، استفاده نکردن از امکانات دولتی از ابتدای انقلاب در بخش زمین و مسکن و داشتن پنج سال سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

او تصریح کرد: زمین مورد نیاز برای ساخت این واحد‌ها تامین شده است و عملیات ساخت آن‌ها از ابتدای دی ماه امسال آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار