فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: اقتدار وعزت نیرو‌های مسلح کشور، موجب کاهش حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، امیر دریادار کوروش محرابی،  فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتشدر نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن هفتم آذر، سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: یگان‌های شناوری، ساحلی و پروازی به صورت لحظه‌ای، تحرکات نیرو‌های فرامنطقه‌ای را رصد می‌کنند.

امیر دریادار محرابی افزود: در فضایی افزون بر ۲ برابر کشور، در آب‌های آزاد جنوب ماموریت انجام می‌دهیم و تحرکات را در فواصل بسیار دور زیر نظر داریم.


بیشتر بخوانید


فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: جوانان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی هرگونه فعالیتی را برای عزت و افتخار نظام دارند.

امیر دریادار کوروش محرابی افزود: امسال بیش از چهار هزار و پانصد نفر از اهالی روستا‌های شرق و غرب هرمزگان ویزیت و دارو رایگان دریافت کرده اند.

او افزود: با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آسیب دیدگان از کرونا پنج هزار بسته معیشتی و پنجاه قلم لوازم خانگی بین روستانشینان شهرستان جاسک توزیع شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه هفتاد و پنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۱۳۳ روز دریانوردی در دریا‌های آزاد و اقیانوس‌ها، ۴۴ هزار کیلومتر را پیمود و در ماموریت خود با حضور در خلیج فنلاند و سنت پترزبورگ در رژه نیروی دریایی روسیه شرکت کرد.

امیر دریادار محرابی گفت: هم اکنون ناوگوره هفتاد و نهم در هزاران مایل دورتر از ساحل میهن عزیز در حال مأموریت و برقراری امنیت خطوط بازرگانی برای کشتی‌های تجاری و نفت کش است.

او افزود: امروز همکاران من در آب‌های آزاد امنیت را برای رفت و آمد کشتی‌های نفت کش و تجاری کشور تامین می‌کنند تا کمبودی احساس نشود.

انتهای پیام /ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.