تاکید استاندار همدان بر استفاده توان بسیج برای کمک به مناطق محروم و کم برخوردار

استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی برای طرح‌های عمرانی و زیر بنائی در مناطق محروم و کم برخوردار از توان و ظرفیت بسیج سازندگی استفاده کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان, علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان در نشست قرار گاه محرومیت زدائی جهاد سازندگی سپاه انصار الحسین (ع) همدان بر بکارگیری توان بسیج به ویژه در عرصه سازندگی در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.

او افزود: امروز بسیج در همه عرصه‌ها به ویژه در زمینه اجرای طرح‌های عمومی و عام المنفعه و خدمات اجتماعی محرومیت زدایی و عمران و آبادانی روستا‌ها و اجرای طرح‌های زیر بنائی در مناطق کم برخوردار بسیار عملکرد موفقی داشته است.

استاندار ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی در استان باید از این ظرفیت کم نظیر که طرح‌های عمرانی و زیر بنایی را با کم‌ترین هزینه و بالاترین کیفیت اجرا می‌کند استفاده و بهره گیری کنند.

 قاسمی فرزاد  با توجه به شرایط کم آبی در استان و ضرروت مدیریت منابع آبی‌های زیر زمینی از بسیج سازندگی خواست در زمینه خشکسالی و ترویج تغییر الگوی کشت در روستا‌های استان با توجه به ظریب نفوذی که در روستا‌ها دارد مدیریت استان را کمک کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.