کشف کود شیمیایی خارج از شبکه توزیع در مراغه

فرمانده انتظامی مراغه از کشف یک تن و ۲۵۰ کیلوگرم کودشیمیایی یارانه‌ای سهمیه کشاورزان خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ فارسی فرمانده انتظامی مراغه اظهار داشت: در پی خبر واصله مبنی بر فروش کود‌های شیمیایی یارانه‌ای سهمیه کشاورزان توسط افراد سود جو در یکی از مغازه‌های شهرستان ماموران پلیس آگاهی و تعزیرات، رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و رصد اطلاعاتی و شناسایی فروشگاه مربوطه با هماهنگی مقام قضایی از این مغازه بازدید کردند.

فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: ماموران در بازرسی از این مغازه تعداد ۲۵ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی اوره یارانه‌ای سهمیه‌ای کشاورزان را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کود‌های کشف شده ۵۰ میلیون ریال تعیین شده است گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از شهروندان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیر قانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.