عضو شورای شهر تهران گفت: محله ورداورد از داشتن یک درمانگاه محروم است و مردم باید به شهر قدس یا قلعه حسن خان مراجعه کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در بیست و هفتمین جلسه شورا در تذکر پیش از دستور خود اظهار کرد: کلیه پرداخت‌های شهرداری در حدود بودجه مصوب با اسناد مثبت و با رعایت این اسناد باید به امضای رییس حسابداری و شهردار برسد، قائم مقامان شهردار تهران در مناطق مختلف باید از شورا تاییدیه بگیرند که در این خصوص تذکر می‌دهم و موضوع مرسومی است.

وی ادامه داد: از مدیریت یکپارچه سخن می‌گوییم و آن را برای تهران یک ضرورت و الزام میدانیم، این بار از ورداورد می‌گویم که مردم گرفتار شده اند، با وجود اداره مالیات غرب، اما مردم برای حل و فصل مشکلات مالیاتی خود باید به کرج بروند که از عجایب روزگار است، اداره وجود دارد، اما مردم به جای دیگر باید بروند.

عضو شورای شهر تهران گفت: این محله از داشتن یک درمانگاه محروم است و باید به شهر قدس یا قلعه حسن خان مراجعه کنند در این جا حتی مغازه، سوپرمارکت و فروشگاه هم فقدان دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: درخواست اصلی اهالی محله شورا این است که در بودجه ۱۴۰۱ در زمینه ورزشی این محله اقداماتی اساسی انجام شود همچنین مقرر شد زمینی برای افزایش سرانه ورزشی محله شورا در سال ۱۴۰۱ در نظر گرفته شود.

عضو شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه شورایاران از وضعیت نگهداشت و دیگر مسائل منطقه ۱۳ رضایت داشتند و امیدوارم این مسئله الگوی مناسبی برای دیگر مناطق باشد تا مدیریت شهری به فکر توسعه و پیشرفت در محلات تهران باشد.

امانی ادامه داد: نظافت در محله وردآورد قابل قبول است و ما کارتن خوابی یا معتادی در آنجا مشاهده نکردیم، اما این محله نیاز به درمانگاه شبانه روزی دارد و لازم است دانشگاه علوم پرشکی پیگیری کند، اما خیرین هم آمادگی خودشان را اعلام کردند.

عضو شورای شهر تهران گفت: در پایان از شهرداری می‌خواهم پروژه‌هایی که در این محله رها شده است را تعیین تکلیف کند و به تابلو‌های معابر هم توجه ویژه‌ای داشته باشد.

امانی در پایان جلسه شورا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شورای پنجم شهر تهران مصوبه تعارض منافع را با خود به همراه داشت که حرکت بسیار خوب و پسندیده‌ای بود، اما به آن عمل نکردند و مردم رضایتمند نبودند.

وی ادامه داد: شورایی‌ها باید یه تعارض منافع پایبند باشند و آن را اجرا کنند و بهانه دست هرکسی ندهیم و موضع خود را اعلام کنیم.

امانی بیان کرد: امروز طرحی به شورا آمد و می‌خواهد ابهامات را برطرف و از حیثیت شورا صیانت کند امیدوارم تمام ما از چنین کاری حمایت کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار