رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۱۴۹ پرونده تخلف صنفی در جریان بازدید از اصناف مختلف در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیرحسین نظری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با اشاره به انجام ۶۳۸ مورد بازرسی از اصناف استان گفت: ۸۶ گشت مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی، ۷۲ گشت با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان، ۱۰ گشت با اداره کل استاندارد خوزستان، ۳۱ گشت با فرمانداری ها، ۶۹ گشت با اتحادیه‌ها و ۳۷۰ گشت با همراهی بازرسان اماکن در آبان ماه انجام شده است.

او با اشاره به تشکیل ۱۴۹ پرونده تخلف اظهار داشت: ۷۰ پرونده از سوی تعزیرات، ۲۸ پرونده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی، ۱۷ پرونده از سوی فرمانداری ها، ۲۹ پرونده از سوی اتحادیه‌ها و پنج پرونده از سوی اداره اماکن تشکیل شده است.

نظری ارزش ریالی پرونده‌های تخلفی تشکیل شده را افزون بر ۴ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: بیشترین تخلف در بخش پوشاک، واحد‌های نانوایی، میوه فروشی و عرضه مواد پروتئینی ثبت شده است.

این مقام مسئول بیان داشت: به منظور پوشش حداکثری بازرسی از واحد‌های صنفی استان خوزستان تلاش شده همه دستگاه‌های ناظر در گشت بازرسی مشارکت داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: افزایش گشت بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی به منظور کنترل و تعدیل قیمت کالا‌ها در شهر‌های مختلف خوزستان در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار