یک عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس به اکران فیلم سینمایی شهر گربه ها انتقاد کرد و آن را موجب جریحه دار شدن احساسات مومنان معرفی کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقدعلی عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس در تذکری در صحن علنی مجلس گفت: انتشار فیلم گربه رقصان در فیلم سینمایی شهرگربه ها احساسات مومنان را جریحه دار کرده است و اکران این فیلم مخالف مبانی دینی است و باید جلوی پخش آن گرفته شود.

"شهر گربه‌ها" از چهارشنبه سوم آذرماه به پرده نقره‌ای آمد تا در میانِ فیلم‌های وحشت، طنز و درام، سینمای کودک هم یک نماینده داشته باشد. سیدجواد هاشمی، کارگردان فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها» در واکنش به اعتراض‌ها نسبت به فیلمش گفت: فیلم را اصلاح خواهم کرد تا این تصور به وجود نیاید که برای من نظرات و عواطف دینداران و افراد مذهبی که همیشه به من لطف داشتند، مهم نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
چرا يكنفر به خودش اجازه مي‌دهد از طرف ديگران صحبت كند؟؟؟؟ آقاي نماينده! براي يك مومن بايد دردآور اين باشد كه يك زن مسلمان در سطل زباله دنبال لقمه ناني براي پركردن شكم بچه‌هاش باشه نه نگران رقص در فيلمي كه براي كودكان ساخته شده !!!!!!
آخرین اخبار