مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه امروز به هنر، رسانه، تولید پیام و مهندسی پیام برای تمدن‌سازی نیاز است، گفت: این موضوع از آنجا اهمیت دارد که این عصر، عصر رسانه‌ها است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای استان فارس در مراسم اختتامیه همزمان سه جشنواره دفاع مقدس شامل اختتامیه پنجمین جشنواره ملی «فانوس»، چهارمین جشنواره استانی «ترنم فتح» و سومین جشنواره استانی تئاتر «سنگر»، با اشاره به چله دوم انقلاب، گفت: بیانیه گام دوم به عنوان چراغ راه و فانوسی است که مسیر پیش‌رو را روشن می‌کند که همه به ویژه هنرمندان باید از این چراغ استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعاریف متفاوتی از هنر شده است، افزود: هنرمند متعهدی که امام تعریف کرده در قبال خود، کشور و جهان مسئولیت دارد هنرمند مدنظر امام راحل هنرمند متعهد است که در مقابل اتفاقات جامعه حساسیت دارد و بی‌تفاوت نیست.

مدیرکل صداوسیمای استان فارس با بیان اینکه هنرمند در تراز انقلاب اسلامی و در مکتب امام راحل هنرمند دغدغه‌مند است، بیان کرد: در بیانیه گام دوم رسالت هنر متعالی و متعهد این است که برای تولید پیام متعالی در قالب هنر ابتدا خود را بشناسد سپس وظیفه هنر و هنرمند در قبال جامعه را بداند و از جامعه با ابزار هنر مطالبه کند.

سهرابی با بیان اینکه برای خودشناسی نیاز به آموزش است و نباید از آموزش و هنرآموزی غفلت کرد، عنوان کرد: هنرمند وقتی خود را شناخت می‌تواند رسالت خود را در قبال جامعه انجام دهد.

مدیرکل صداوسیمای فارس با بیان اینکه امروز به هنر، رسانه، تولید پیام و مهندسی پیام برای تمدن‌سازی نیاز است، گفت: این موضوع از آنجا اهمیت دارد که این عصر، عصر رسانه‌ها است.

وی با بیان اینکه رسالت هنرمند انقلابی سنگین است، بیان کرد: هنرمند انقلابی باید جهانی عمل کند، چون هنر زبان مشترک همه انسان‌ها است، پیام بیانیه گام دوم ایران مقتدر و ایران قوی است و هیچ راهی جز قوی شدن در همه حوزه‌ها از جمله هنر نداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار