حدادی:

در انتخابات ریاست کمیسیون ورزشکاران کسی برنامه‌ای ارائه نکرد

عضو کمیسیون ورزشکاران در خصوص برگزاری اولین جلسه این کمیسیون توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی، پرتاب کننده دیسک کشورمان در خصوص انتخابات ریاست کمیسیون ورزشکاران اظهار کرد: امروز قرار بود که ما احکام خودمان را دریافت کنیم، اما در یک عمل انجام شده قرار گرفتیم و انتخابات ریاست کمیسیون نیز برگزار شد. من دیروز متوجه شدم که قرار است، امروز انتخابات برگزار شود و هیچکسی نیز برای این انتخابات برنامه‌ای را ارئه نکرد، اما من این موضوع را به فال نیک می‌گیرم که کسی بدون برنامه هم می‌تواند انتخاب شود و امیدوارم کمیسیون به یک جمع بندی برسد.

او ادامه داد: جامعه ورزش به من اعتماد کرده است  که  توانستم به عنوان عضو کمیسیون ورزشکاران انتخاب شوم و من باید از حق ورزشکاران دفاع کنم و کار درستی نیست که ما به کسی رای بدهیم که توانایی لازم را ندارد و من با برگزاری انتخابات  مخالفت کردم، چرا که ورزشکارانی مثل گرایی، یزدانی و ساعی در این جلسه حضور نداشتند و اگر اعضای کمیسیون حمایت کنند من برای هیئت اجرایی نامزد خواهم شد.

او در خصوص بیانیه کشتی گیران گفت: قطعا با درایتی که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دارد موضوع حل خواهد شد. او توقع داشت که یک کشتی گیر دیگر نیز در این کمیسیون حضور داشته باشد و من نمی‌دانم این موضوع درست یا غلط بوده است. من به احترام قهرمانان کشتی و هادی ساعی و ندا شهسواری که امروز در جلسه حضور نداشتند از کمیسیون خواهش کردم که در یک جلسه دیگر انتخابات را برگزار کنیم، اما دوستان خیلی دوست داشتند امروز این انتخابات برگزار شود.

او خاطرنشان کرد: حضور ما در این کمیسیون در راستای سیاست‌های ورزش کشور است و اختلاف نطر‌های هم وجود دارد، اما این موارد به کمترین حد خود می‌رسد و یک نفر به عنوان عضو هیئت اجرایی انتخاب می‌شود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار