جنبش جهانی دفاع از کودکان اعلام کرد در حملات سال ۲۰۲۱ رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۷۷ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۱۴۹ نفر هم بازداشت شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش جنبش جهانی دفاع از کودکان شاخه فلسطین، فقط در سال ۲۰۲۱ در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه ۷۷ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند و  ۱۱۴۹ نفر هم بازداشت شدند.

کودکانی که بی گناه در مقابل چشمان پدر و مادرشان جان می دهند.

خلیل محمد دیب فهیم، رئیس هیئت سیاسی حزب اتحاد بیروت در این باره گفت : رژیم صهیونیستی یک ساختار نفرت انگیز را از ده‌ها سال پیش علیه نسل‌های مختلف فلسطین اعمال کرده است. هدف اول او سرکوب کودکان و کشتار آنهاست. آنها می‌خواهند ملیت، قومیت،استقلال تمدن و همه چیز ما را بگیرد.

جنبش جهانی دفاع از کودکان می‌گوید سالانه بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ کودک فلسطینی با خشونت همراه با ضرب و شتم و ناسزا بازداشت، زندانی و محاکمه نظامی می‌شوند.

تصاویر رسانه‌ها بارها یورش نظامیان صهیونیست به منازل فلسطینیان با هدف ترساندن و بازداشت کودکان را نشان داده است.

محمد شمص، تحلیلگر لبنانی مسائل بین الملل هم درباره واکنش سازمان های حقوق بشری نسبت به این اتفاقات گفت: مشکل اساسی حمایت آمریکا و غرب از رژیم صهیونیستی است. گویی محاکمه محاکمه این کودکان صرفا یک آماری است که اعلام می‌شود و اهمیتی ندارد.

از سال ۲۰۰۰ تاکنون ۲۲۰۰ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۹ هزار کودک زیر ۱۵ تا  ۱۸ سال بازداشت شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای بنت فراعنه فاشیست نژادپرست جانی جنایتکار تروریست تروریست پرور ملعون شیطان صفت فاسد فاسق کودک کش مظلوم کش شکنجه گر تبعیضگر بی عدالت ضد حقوق بشر انسانی با اون کلاه مسخره نلبکینی که می زاریش روی فرق سر خبیثت برووووووووووووووووووووووووووووووووو از نگرانی و عصبانیت بمیر بروووووووووووووووووووووووووووووو به جهنم اسفل سافلین همراه با دارو دسته هاتون فروپاشی رژیم جعلی داره به سرعت اتفاغ می افته شماره معکوس فروپاشیتون خیلی وقته شروع شده و از درون و از برون از هم پاشیدیت و فلسطین اشغالی به زودی زود به صاحبان اصلی بومیان اصیل خودش خواهد رسید و از هر دین و قوم و نژادی که باشند در صلح آرامش و امنیت عادلانه عدالت اجتماعی حقوق بشرانه مردم شمول در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد و شما شیاطین را به زیر می کشند با هر روش ممکن و غیر ممکن رژین صهیونیستی برای همیشه طول تاریخ بشریت از صفحه روزگار عالم بشریت محو و نابود خواهد شد همانند رژیم منحوس فاشیست حزب بعث عراق و دیگر دیکتاتورها و انحصار طلبهای ظالم ستمگران استکباری که وجود داشتند همین الانش هم شهروندان صهیونیستی دارن مهاجرت معکوس می کنند به دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی و فهمیدند که سرمایه گذاری برایشان در فلسطین که هیچ گونه امنیت و ثباتی براشون ندارد بسیار بسیار بسیار خطرناک است و نه سود و امنیتی برای خودشان دارد نه برای نسلهای آینده شان دارن فرار را برقرار ترجیح داده اند و می دهند دست از دروغگویات و شامورتی بازیهای نخ نمات بردار و به واقعیات پشت سرت نگاه کن ملعون سفاک . ننگ و رسوایی و نابودی و مرگ و جهنم اسفل سافلین بر رژیم منحوس منفور صهیونیستی کودک کشان مظلوم کشان بی دفاع کشان بی پپناه کشان شیطانی کافرین ملعونین باد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد. والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۹:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
برای نبرد با شیطان بزرگ و کوچک و دیگر شیاطین همدستانشون نبرد با یانکیها و ناوهای غولپیکر مجهز و پیشرفته شان و ناتو که باهاشون همکاری می کند نیازمند یک برنامه ریزی دقیق منسجم و متحد و یکپارچه ایران اسلامی با همه متحدانش دارد و باید از زیر دریا توسط زیر دریایها و روی دریا توسط همه ناوگانهای رزمی جنگی سبک و سنگین و از آسمان توسط پهپادهای موشک انداز و انتحاری و غیره .. و از خشکی توسط موشکهای نقطه زن بسیار قدرتمند اهداف را که از قبل مشخص شده اند را مکرر و بی امان پی در پی مورد ضربات محلک و غیر قابل جبران از هر لحاظ قرار دهید با رعایت نگهدای حد فاصله ایمن از ناوهای غولپیکر هواپیمابرشان تنها بایک فرماندهی خردمندانه هوشمندانه دقیق پیشبینی شده ارزیابی شده ریسکهای مختلف را دیده شده پشتیبانی شده منسجم و یکپارچه هماهنگ شده منظم و غیر منظم پارتیزانی می توان ارتش نیروهای دریایی و هوایی و زمینی آمریکا و همپیمانانش ناتو رو در خلیج فارس و دریای عمان و سر تا سر جهان اسلام زمینگیر و خار ذلیل درمانده و نابودشان کرد و هم زمان تمامی پایگاهای نظامیشان را در سر تا سر جهان اسلام هدف موشکبارانهای پر قدرت قرارشان داد که پشتیبانیاشون هم قطع شود فقط باید این حمله زمانی انجام شود که نیروهای مقاومت اسلامی امت واحده رسول الله و دیگر کشورهای متحدین ایران اسلامی در سر تا سر جهان 100% درصد با هم همکاری هماهنگ یکپارچه کنند تا این اژدهای پلید چند سر آمریکایی صهیونیستی سعودی ناتویی خبیثان شیطان صفتان بی رحم سفاک بی عدالت ضد حقوق بشر را به زمین بزنند و سرهایش را قطع کنند و نابودش کنند تا دیگر نتواند در جهان اسلام و سر تا سر جهان قد الم کنند و کمر راست کنند و پایش برای همیشه از خلیج فارس و دریای عمان و تنگه خلیج عدن و دریای سرخ و دریای مدیترانه و دریای خزر و در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص برای همیشه بریده شود به حول قوه الهی خداوند جل جلاله امکان پذیر است ولی باید با سرعت عمل و حملات قدرتمند پی در پی کرار و مدیریت فرماندهیهای منسجم یکپارچه مقتدرانه و قدرتمندانه در وقت زمانش با آمادگیهای همه جانبه از قبل پیشبینی شده و تمرین شده هماهنگ شده صورت پذیرد تا دشمنان کاملا یهو غافلگیر شوند از هر لحاظ در همه مناطق مسقرشان و چونا حملات حیدرواری ذوالفقاری بی امان بر سر و پیکرشان ضده شود که همانند کوران و فلج شدگان مغزی پراکنده و نابود شوند . نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین . و من الله توفیق . والسلاتم و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
آخرین اخبار