دهقان گفت: به مناسبت هفته بسیج و ۴ آذر حماسه مقاومت اندیمشک مراسمی جهت وحدت و گرامیداشت این مناسبت‌ها از سوی ۲ شهرستان دزفول و اندیمشک برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن دهقان مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام اندیمشک گفت: امروز به مناسبت هفته بسیج و ۴ آذر حماسه مقاومت مردم اندیمشک، رزمندگان دزفول و اندیمشک مراسمی در جهت گرامیداشت این مناسبت‌ها و همچنین ایجاد وحدت میان ۲ شهرستان در حسینیه ثارالله برگزار کردند.

او با بیان اینکه مردم اندیمشک در ۴ آذرماه سال ۱۳۶۵ از سوی دشمن بعثی عراق به مدت یک ساعت و ۴۵ دقیقه مورد حمله هوایی قرار گرفتند، افزود: در این روز بیش از ۳۰۰ شهید و ۷۰۰ نفر از مردم بی دفاع مجروح شدند.

در این مراسم که با حضور نمایندگان، پیشکسوتان، آزادگان و جانبازان ۲ شهرستان اندیمشک و دزفول برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره یک هزار شهید اندیمشک و ۲هزار و ۶۰۰ شهید دوران دفاع مقدس دزفول، به بیان خاطراتی از شهدا پرداخته شد.

به گفته دهقان مراسم امروز با ۲ هدف تجلیل و یادآوری خاطرات دوران دفاع مقدس که یادآور گردان‌های اندیمشک و دزفول است که در کنار یکدیگر به عنوان گردان‌های خط شکن در لشکر ۷ ولیعصر توانستند نقش مفیدی را در پیروزی عملیات‌ها داشته باشند، و همچنین ایجاد وحدت و همدلی این ۲ شهرستان که تیری بر قلب دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، برگزار شد.

در پایان این مراسم نیز تابلویی حکاکی شده از طرف نمایندگان رزمنده دزفول به رسم یادبود، به رزمندگان اندیمشکی اهدا شد.

انتهای پیام/ن

برچسب ها: اندیمشک ، دزفول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.