انتخاب شهردار کرمانشاه باز هم به تعویق افتاد

برای چندمین بار تعیین سکاندار شهرداری کرمانشاه به دلیل حضور نیافتن پنج تن از اعضای شورای شهر باز هم به تعویق افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در جلسه انتخاب شهردار کرمانشاه ، رسول آزادی، سیداحسان احسانی، هاشم درویشی، سیدمیثم موسوی اجاق، سیدپیمان موسوی و کامبیز غلامی حضور داشتند و سیدحجت موسوی اجاق، پوریا فخری، احسان حیدریان، کامران ملکی و سالار احمدزاده غایبین جلسه بودند.

حدود ۳۰ نفر برای تصدی پست شهردار کرمانشاه اعلام آمادگی کرده بودند که اعضای شورای شهر طی ۲ هفته گذشته ارزیابی‌ها و مصاحبه‌های متعددی با آن‌ها انجام دادند.

در نهایت ۶ نفر از این افراد به مرحله نهایی رسیده بودند که قرار بود در جلسه امروز یک نفر از بین آن‌ها به عنوان هشتاد و یکمین شهردار کرمانشاه انتخاب شود.

اعضای شورای شهر کرمانشاه در حالی بعد از حدود چهار ماه از انتخاب شهردار عاجز مانده اند که این شهر یک میلیون نفری با مشکلات فراوانی روبرو است.

اعضای شورای شهر در گام اول نیز به دلیل اختلافات شدید بعد از چندین بار برگزاری جلسه موفق به انتخاب اعضای هیات رییسه شدند.

گفتنی است: مردم کرمانشاه خاطره خوبی از شورای شهر ندارند، اختلاف در شورای شهر پنجم هم سابقه‌ای به انداره عمر این شورا دارد به طوری که تنش درون آن در سال ۱۳۹۷ برسر انتخاب شهردار آنقدر بالا گرفت که نزدیک بود به سرنوشت شورای شهر سوم مبتلا شود؛ شورای سوم هم گرفتار باندبازی در انتخاب شهردار شد و، چون هیچ یک از ۲ گروه اقلیت و اکثریت آن کوتاه نیامدند، در نهایت منحل شد.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: شورای شهر ، شهردار ، تعویق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.