تصفیه خانه فاضلاب جوانرود سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : برای پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان جوانرود امسال ۷۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه در صورت تخصیص به موقع این منابع، نیمه نخست سال آینده تصفیه خانه فاضلاب شهر جوانرود به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: با تخصیص بخشی از این اعتبار فرایند اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان جوانرود آغاز شده و در حال حاضر تصفیه خانه فاضلاب در جوانرود ۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم باقیمانده اعتبارات نیز به موقع تزریق شود تا کار‌ها طبق برنامه زمانبندی شده پیش برود.

او در ادامه بیان داشت: ادغام شرکت‌های آبفای شهری و روستایی، خشکسالی بی سابقه و شیوع بحران ویروس کرونا سه عامل بود که برای شرکت آبفای استان کرمانشاه به لحاظ تامین آب شرب پایدار سال بسیار سختی رقم زد.

کاکاوند با بیان اینکه با وجود کاهش نزولات آسمانی در سال آبی گذشته در شهرستان جوانرود با کمترین چالش مواجه بودیم، اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای قول داده تا دهه فجر امسال آب چاه "تم تم" در مدار بهره برداری قرار گیرد و با محقق شدن این وعده مشکل آب شرب شهر جوانرود منهای مسکن‌های جدید طرح "هزار واحدی مسکن ملی" که قرار است در آینده ساخته شود، برطرف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه برای تامین آب هزار مسکن اقدام ملی شهر جوانرود که در سال‌های آینده ساخته خواهد شد، به اعتبار نیاز داریم، افزود: برنامه بلند مدت شرکت آب و فاصلاب برای تامین آب شرب شهر جوانرود و شاهو از چشمه "قلانی" است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.