پیگیری چون و چرای ساخت بازار ۱۴۰ واحدی که با تخلفات زیاد در شهرستان فهرج ساخته شده است را در این خبر بخوانید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در این خبر پیگیر چون و چرای بازار ۱۴۰ واحدی که با تخلفات زیاد در شهرستان فهرج ساخته شده است، شدیم. 

جهانشاهی، مدیر راه و شهرسازی شهرستان فهرج با اعلام اینکه زمین این بازار  از سوی بنیاد مسکن به صاحب ملک داده شده است، گفت: در صورتی که این زمینه متعلق به اراضی ملی است.

او با بیان اینکه مشکل زمین این بازار باید از سوی دستگاه‌های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان کرمان حل شود، افزود:  توان حل آن در شهرستان ضعیف است.

فهرجی، سرپرست شهرداری فهرج  نیز با اعلام اینکه این بازار در فهرج ساخته شده است و  ۱۴۰ واحد دارد، گفت:  زمین این بازار در طرح تفضیلی جدید شهر از کشاورزی به مسکونی تبدیل شده است و  تا ۲۰ روز آینده در کمیسیون ۱۰۰ برای ساخت و تغییر کاربری آن به تجاری تصمیم گرفته می‌شود.

او گفت: روال قانونی آن در حال انجام است و  تخلفاتی صورت گرفته است و ما تابع تصمیم گیری کمیسیون ۱۰۰  هستیم. 

ارجمندی، مسئول نظام مهندسی شهرستان فهرج  نیز در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان کرمان گفت: ۸۰ درصد این بازار ساخته شده است و برای ساخت این بازار ۵ ناظر معرفی کردیم؛ ولی متاسفانه سازنده آن بدون توجه و اینکه از ناظران ما راهنمایی بخواهد بازار را خودش ساخته است.

او افزود: هیچ مهره تایید و نظارتی از طرف نظام مهندسی در این پروژه نیست؛ چون  از ما تقاضایی نشده است و حالا که ساخته شده ما به هیچ وجه این بازار را تایید نمی‌کنیم.

ارجمندی بیان کرد: در بخش استحکام هم، چون هیچ نظارتی روی ساخت آن نداشتیم تایید نمی‌شود و ماهم هیچ مجوز بهره برداری نمی‌دهیم.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار