جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح :

سازش با دشمن استعمارگر خواری و ذلت را در پی دارد

امیر سرتیپ ستاد گلفام گفت: تاریخ ثابت کرده است که سازش با دشمنان استعمارگر هیچگاه عزتمندی را در پی نخواهد داشت بلکه موجب خواری و ذلت خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، امیر سرتیپ ستاد ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح روز دوشنبه در اجلاسیه دانش آموزان و فرهنگیان کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام گفت: دشمنان استعمارگر همواره به دنبال چپاول سرمایه‌های مادی، انسانی و معنوی سایر کشور‌ها هستند.

او افزود: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب با تاسی از قرآن و موازین دین مبین اسلام راه استقامت را در پیش گرفته و همین مقاومت دشمن را به استیصال و شکست رسانده است و جرات تهاجم نظامی به ایران را ندارد.

جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: هرچند دشمن توان حمله نظامی به ایران را ندارد، اما با استفاده از قدرت رسانه ای، ماهواره‌ای و فضای مجازی به درون خانواده‌های ما رخنه کرده و با نشانه گرفتن نسل جدید جنگ نرم فرهنگی را در پیش گرفته است.

امیر گلفام اضافه کرد: معلمان و اولیای مدارس باید با تشریح رشادت‌های زمان جنگ تحمیلی، دانش آموزان جنگ ندیده کنونی را با فضای آن زمان آشنا و مانوس کنند چرا که هدف دشمن فاصله انداختن بین نسل جدید با فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است.

او یادآور شد: دانش آموزان رزمنده هرچند از لحاظ تقویمی سن زیادی نداشتند، اما کوچک مردان بزرگی بودند که درس شجاعت، جسارت و شهامت را به سایر رزمندگان و نوجوانان بعد از خود آموختند و در این بین ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.