نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به شدت از نتایج دور هفتم مذاکرات وین نگران است در اظهارات جدید خود آن را «باج‌گیری هسته‌ای ایران» خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن پست، همزمان با آغاز مذاکرات هسته‌ای در وین، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) این مذاکرات را «باج‌گیری هسته‌ای» نامید و گفت از قدرت‌های جهان می‌خواهیم تسلیم ایران نشوند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ویدیویی خطاب به نمایندگان کشور‌های طرف مذاکرات با ایران ادعا کرد ایران می‌خواهد «در ازای تقریبا هیچ، به تحریم‌ها [ی خود] پایان بدهد. وی ادعا کرد ایران در برنامه هسته‌ای خود تغییری ایجاد نخواهد کرد، اما همین که تحریم‌ها لغو شود، صد‌ها میلیارد دلار پول دریافت خواهد کرد.

رژیم صهیونیستی در روز‌های اخیر به شکل‌های گوناگون مخالفت و نگرانی خود را نسبت به مذاکرات هسته‌ای ایران ابراز داشته است. این دومین بار است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده نگران آن است که با از سر گیری مذاکرات هسته‌ای بین ایران و قدرت‌های جهانی بخش زیادی از پول‌های بلوکه شده ایران آزاد شود.

وی روز گذشته در اظهارات تلویزیونی خطاب به کابینه خود گفت: «اسرائیل از آمادگی برای رفع تحریم‌ها و اجازه دادن به جریان میلیارد‌ها دلار به ایران در ازای محدودیت‌های نامطلوب بسیار نگران است. این پیامی است که ما به هر شکلی، چه به آمریکایی‌ها و چه به دیگر کشور‌های مذاکره کننده با ایران می‌دهیم».

همچنین، شب گذشته، لیز تراس، وزیر خارجه انگلیس و یائیر لاپید، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک قدرت هسته‌ای، توافق‌نامه ده ساله امضا کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۰۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
ای بنت فراعنه فاشیست نژادپرست جانی جنایتکار تروریست تروریست پرور ملعون شیطان صفت فاسد فاسق کودک کش مظلوم کش شکنجه گر تبعیضگر بی عدالت ضد حقوق بشر انسانی با اون کلاه مسخره نلبکینی که می زاریش روی فرق سر خبیثت برووووووووووووووووووووووووووووووووو از نگرانی و عصبانیت بمیر بروووووووووووووووووووووووووووووو به جهنم اسفل سافلین همراه با دارو دسته هاتون فروپاشی رژیم جعلی داره به سرعت اتفاغ می افته شماره معکوس فروپاشیتون خیلی وقته شروع شده و از درون و از برون از هم پاشیدیت و فلسطین اشغالی به زودی زود به صاحبان اصلی بومیان اصیل خودش خواهد رسید و از هر دین و قوم و نژادی که باشند در صلح آرامش و امنیت عادلانه عدالت اجتماعی حقوق بشرانه مردم شمول در کنار یکدیگر زندگی خواهند کرد و شما شیاطین را به زیر می کشند با هر روش ممکن و غیر ممکن رژین صهیونیستی برای همیشه طول تاریخ بشریت از صفحه روزگار عالم بشریت محو و نابود خواهد شد همانند رژیم منحوس فاشیست حزب بعث عراق و دیگر دیکتاتورها و انحصار طلبهای ظالم ستمگران استکباری که وجود داشتند همین الانش هم شهروندان صهیونیستی دارن مهاجرت معکوس می کنند به دیگر کشورهای اروپایی و آمریکایی و فهمیدند که سرمایه گذاری برایشان در فلسطین که هیچ گونه امنیت و ثباتی براشون ندارد بسیار بسیار بسیار خطرناک است و نه سود و امنیتی برای خودشان دارد نه برای نسلهای آینده شان دارن فرار را برقرار ترجیح داده اند و می دهند دست از دروغگویات و شامورتی بازیهای نخ نمات بردار و به واقعیات پشت سرت نگاه کن ملعون سفاک . ننگ و رسوایی و نابودی و مرگ و جهنم اسفل سافلین بر رژیم منحوس منفور صهیونیستی کودک کشان مظلوم کشان بی دفاع کشان بی پپناه کشان شیطانی کافرین ملعونین باد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد. والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار