جهانگیری:

شهریاری روحیه ای جهادی و خستگی ناپذیر داشت

معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور گفت: روحیه‌ جهادی و خستگی ناپذیر شهید شهریاری مثال زدنی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، جهانگیری، معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور در یازدهمین سالگرد شهید مجید شهریاری بااشاره به جایگاه ویژه شهید به حقانیت اسلام و‌ عناد دشمنان گفت: هر شهید با توجه به جایگاهی که در اجتماع داشته تأثیرگذار بوده است.

او روحیه‌ جهادی و خستگی ناپذیر شهید شهریاری را مثال زدنی دانست و افزود: جنگ در ابعاد نرم و تهاجم فرهنگی جوانان را تهدید می‌کند که با کار جهادی و با تفکر انقلابی می‌توان قله‌های سربلندی و عزت را فتح کرد.

معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور بابیان اینکه زندگی شهریاری مبتنی بر رضایت الهی بود، گفت: راه راستین شهید مجید شهریاری و شهیدان هسته‌ای این مملکت، با جوانان پا به کار کشور با قدرت ادامه دارد.

فیروزفر رئیس دانشگاه آزاد زنجان  هم گفت: شهید شهریاری به استان زنجان و ایران اسلامی آبرو بخشید و رویش‌های جدید راه علمی و هسته‌ای کشور را ادامه می‌دهند تا ایران سرافراز و سربلند بماند.

جعفری رئیس بسیج اساتید استان زنجان هم در ادامه این مراسم از برگزاری نخستین همایش ملی بررسی شخصیت والای دکترمجیدشهریاری در زنجان خبرداد و گفت: از صاحبان اندیشه در این حوزه دعوت می‌شود که برای غنی شدن و پویایی آن همکاری کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.