معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت : در هفته پژوهش ۶۲ پژوهشگر و ۱۲ فناور برتر استان در حوزه‌های مختلف معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد ویسی معاون پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه با اشاره به در پیش بودن هفته پژوهش، گفت : هفته پژوهش استانی امسال از ۱۳ تا ۱۹ آذر و هفته پژوهش کشوری از ۲۰ تا ۲۶ آذر برگزار خواهد شد.

او گفت : به منظور جلوگیری از تداخل برنامه‌های استانی با برنامه‌های کشوری، هفته پژوهش در سطح استان یک هفته زودتر برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی دانشگاه رازی شعار هفته پژوهش امسال را "پژوهش و فناوری، پشتیبانی تولید" اعلام کرد و افزود: برای هرکدام از ایام این هفته نامگذاری‌هایی صورت گرفته و تلاش کرده ایم تا علیرغم شیوع بیماری کرونا برنامه‌های مختلفی داشته باشیم.

او تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده استان را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: مراسم تجلیل از ۵۸ نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه رازی روز دوشنبه آینده (۱۵ آذر) برگزار خواهد شد و تجلیل از پژوهشگران برتر استان نیز ۱۸ آذر برگزار می‌شود.

 دبیر ستاد استانی هفته پژوهش گفت: در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان ۶۲ پژوهشگر برتر معرفی و مورد تجلیل قرار خواهند گرفت که ۴۳ نفر از پژوهشگران برتر استان از مراکز دانشگاهی و ۱۹ نفر از دستگاه‌های اجرایی هستند.

ویسی یکی از ویژگی‌های مهم هفته پژوهش امسال را توجه به حوزه فناوری دانست و گفت: براین اساس ۱۲ نفر از فناوران برتر استان هم در این هفته توسط پارک علم و فناوری مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

دبیر استانی ستاد هفته پژوهش از برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی استان در این هفته خبرداد و افزود: این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۵ آذر به شکل مجازی توسط پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.