ربیعی:

‌می‌دانستم تیم هوادار به خوبی دفاع می‌کند

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خصوص دیدار با هوادار تهران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار با هوادار تهران اظهار کرد: از این بازی سخت که خودمان باعث دشوار شدنش شدیم، خوشبختانه موفق شدیم ۳ امتیاز را کسب کنیم. در نیمه اول بازی سه موقعیت خوب داشتیم که ۲ موقعیت در ۱۰ دقیقه اول رخ داد، اما به گل نرسیدیم. در نیمه دوم سرعت بیشتری به انتقال بازی دادیم و تعویض‌های خوبی را انجام دادیم. پس از به گل رسیدن متاسفانه موقعیت‌های خوبی را از دست دادیم که واقعا ناراحت کننده است.

او ادامه داد: اینکه توانستیم جلوی پرسپولیس و هوادار بازی تهاجمی ارائه دهیم و فرصت‌های زیادی ایجاد کنیم بسیار خوب است و من می‌دانستم که هوادار یک بر صفر به تیم‌های فولاد، استقلال و و سپاهان باخته و آن‌ها به خوبی دفاع می‌کنند. ما بازیکنان خوبی در خط حمله داریم و هر کدام آن‌ها توانایی‌های خاص خود را دارند که من براساس سبکی که می‌خواهم بازی کنم از آن‌ها استفاده می‌کنم. مطمئن هستم امامعلی، علیاری، کریمی زاده، سلیمانی در بازی‌های آینده گلزنی خواهند کرد.

او درباره مصدومیت نوشی صوفیانی دروازه‌بان این تیم گفت: او در زمان گرم کردن دچار مصدومیت از ناحیه کتف شد و نتوانست یازی کند و امروز دروازه بان عمانی ما نیز عملکرد خوبی داشت، همچنین مهدی کیانی هم از ۲ روز قبل مصدوم شده بود و الان هم در مرحله فیزیوتراپی است که او را به تهران منتقل کردیم.

او در خصوص داوری بازی خاطرنشان کرد: الان از داوری گلایه زیاد است و من هم هفته گذشته به داوری معترض بودم، اما توصیه می‌کنم برای اینکه آسایش بیشتری برای داوران فراهم شود، تمهیداتی اندیشیده شود که سیستم VAR سریعا وارد ایران شود تا به داوران کمک کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار