سرپرست فرمانداری مشهد گفت: باتوجه به دیده شدن سویه جدید ویروس کرونا رعایت سه اصل فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها مورد تاکید است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سیدحمید موسوی سرپرست فرمانداری مشهد در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: با توجه به پیدایش سویه جدید ویروس کرونا با عنوان امیکرون در آفریقای جنوبی، باید از هرگونه عادی انگاری عمومی و کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح جامعه پرهیز شود.

او ضمن صدور دستور تشدید نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط اصناف و ادارات افزود: رعایت سه اصل فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها توسط همگان مورد تاکید است.


بیشتر بخوانید


سرپرست فرمانداری مشهد همچنین از برگزاری رزمایش واکسیناسیون کرونا در حاشیه شهر مشهد گفت و ادامه داد: این طرح در قالب رزمایش حضرت زینب (س) با موضوع واکسیناسیون در حاشیه شهر توسط بسیج جامعه پزشکی، سپاه، دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهاد‌های متولی برگزار می‌شود.

موسوی بیان کرد: این طرح هفته آینده با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد رونمایی شده و آغاز خواهد شد که به مدت ۱۲ روز و در چهار محله حاشیه شهر، که دارای کمترین نرخ واکسیناسیون کرونا بوده اند، به اجرا درخواهد آمد.

پیدایش سویه جدید کرونا در آفریقای جنوبی، موسوم به امیکرون، با سرایت پذیری چهار تا پنج برابری نسبت به سویه دلتا، نگرانی های زیادی را در میان کشورهای دنیا ایجاد کرده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.