حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره بازی تیمش با پرسپولیس توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان،  حمید عبداللهی، مربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا باید از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از اصحاب رسانه عذرخواهی کنم که پیش از مسابقه سرپا ماندند و معطل شدند. اولین نکته‌ای که فیفا بر آن تاکید دارد، سلامتی بازیکن است که از هر چیزی مهم‌تر شمرده می‌شود، اما در ایران این موضوع اهمیتی ندارد و فقط می‌خواهند یک بازی برگزار شود تا انجام وظیفه کنند و بروند. من با شمس (مسئول برگزاری مسابقه) که صحبت کردم، گفت تاخیر در شروع بازی به سازمان لیگ مربوط نبوده است، اما ما فدراسیون و سازمان لیگ را مقصر می‌دانیم.
عبداللهی در ادامه گفت: بازیکنان هر ۲ تیم گرم کردند. ما هم مانند پرسپولیسی‌ها سعی کردیم روی روح و روان بازیکنان کار کنیم و آن‌ها را با هیجان بالا به زمین بفرستیم، اما بازی با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. ما در دقیقه ۲۵ مجبور شدیم اولین تعویض‌مان را به دلیل گرفتگی یا کشیدگی عضله بازیکن مان انجام دهیم. نمی‌دانیم چه خبر است و سر در نمی‌آورم، اما مشکلات زیاد است.
او با انتقاد از گزارشگر مسابقه گفت: گزارشگر بازی اصلا موقعیت‌های ما را ندید و درباره آن‌ها صحبت نکرد. اشکالی ندارد. پرسپولیس تیم پرهواداری است و ما به این تیم و هوادارانش احترام می‌گذاریم، اما داور مسابقه دنبال برخورد متفاوت با پرسپولیس یا دیگر تیم‌های بزرگ است و گزارشگر بازی هم همین کار را می‌کند. ما دنبال چه هستیم؟ همه دنبال دنبال کننده (فالوور) هستیم؟ پس خود فوتبال چه می‌شود؟
سرمربی نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: بار‌ها گفته ام که تنها ۲ هفته قبل از شروع لیگ تمریناتمان را آغاز کردیم، اما به تدریج بهتر شدیم و شاید نتایج، نتایجی تیمی نیست که فراز کمالوند درست کرده است، اما روز به روز بهتر می‌شویم. امروز دنبال یک فوتبال جسورانه و شجاعانه مقابل پرسپولیس بودیم و این که فضا‌های عرضی و طولی که این تیم استفاده می‌کند را بگیریم تا موقعیت گلی به آن‌ها ندهیم. در نیمه اول هم موفق شدیم این کار‌ها را انجام دهیم. خودمان هم دنبال ضدحمله بودیم که در نیمه اول به این موقعیت رسیدیم و می‌توانستیم یک گل بزنیم، اما در نیمه دوم شاید به دلیل استرس و شاید تأخیر در شروع بازی یا اشکالات خودمان خوب شروع نکردیم و همان ابتدا یک گل خوردیم و غافلگیر شدیم.
عبداللهی افزود: بعد از گلی که خوردیم، تلاش کردیم به بازی برگردیم و پرسپولیس را تحت فشار بگذاریم. اتفاقاتی هم در طول بازی رخ داد که داور مسابقه به مطهری و پیروانی کارت داد که هر کدام ۲ دقیقه وقت بازی را گرفتند، اما یک کارت زرد هم به من داد که ۳۰ ثانیه‌ای گفت یادداشت کنید و رفت. برای تیم‌هایی مانند ما داور باید این موارد را در نظر بگیرد، زیرا ریتم بازی را می‌گیرد. تیم‌هایی مانند نفت مسجد سلیمان نمی‌توانند مقابل پرسپولیس ریتم غالبی داشته باشند. ما دنبال این هستیم که ریتمی تشکیل دهیم و تا ریتم تیم ما شکل می‌گیرد، با حاشیه و معطلی این مدلی از تب و تاب می‌افتیم.
او گفت: تیم ما جوان است. یک بر صفر باختیم و از نتیجه به هیچ‌وجه راضی نیستیم. پرسپولیس هم نیاز به تعریف ندارد و به گل‌محمدی و کادر فنی او تبریک می‌گویم، اما این مسائلی که در فوتبال ما وجود دارد، بی‌نظیر است. آدم‌هایی که می‌توانند به این مسائل ورود و آن‌ها را مدیریت کنند، باید این کار را انجام دهند، زیرا فوتبال ما می‌تواند خیلی بهتر از این باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.