به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،نظری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران کمبود اعتبار را دلیل طولانی شدن تکمیل طرح چهار خطه شدن جاده قدیم بابل – آمل اعلام کرد، گفت:اعتبارات بسته به منابع درآمدی موجود تخصیص داده می شوند و پروژههای عمرانی هم در ۲ یا ۳ سال اخیر به دلیل شرایط تحریمهای ظالمانه و در حال حاضر هم بحثهای تورمی با محدودیتهایی مواجه بوده است.
او افزود:همه باید بسیج شوند و مسئولان هم همکاری کنند تا سهم استان که از محل اعتبار استانی ویژه تامین میشود ارتقا یابد تا با تخصیص منابع و به کارگیری تمام امکانات سریعتر این طرح انجام شود.
نظری با بیان اینکه بخش وسیعی از تعریض در این محور انجام شده است، گفت:برای مابقی با پیگیریهایی انجام شده قول تزریق منابع خوبی را برای امسال از سازمان مدیریت گرفته ایم.
او درباره غیرکارشناسی بودن دور برگردانها و تابلوهای غیر استاندارد و اشتباه هم در این مسیر،گفت:دوربرگردان زمانی ایجاد میشود که این جاده به طور کامل چهار خطه شود که البته یک طرف تعریض آن انجام شده و به دلیل اینکه تصادفات تصادفات رخ به رخ حذف شود جداکننده میانی نصب و با تابلو و علائم و چراغهای چشمک زن گردشها انجام میشود.
مدیر کل راه و شهرسازی مازندران افزود:در تمام مکانهایی هم که جداکننده میانی نصب شده تفکیک باند با خط کشی انجام شده است.
انتهای پیام/س