سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ۴۰ طرح نیمه تمام و در دست اجرای حوزه عمران شهری نیاز داریم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید مصیب موسوی سرپرست شهرداری دوگنبدان گفت: طرح های عمرانی در زمینه ساخت کانال های دفع آب های سطحی، احداث کانال های هدایت سیلاب، تکمیل بوستان ها، بهسازی معابر عمومی و معابر پیاده رو، ساخت کانال های سنگی و توسعه فضای سبز در شهر دوگنبدان است.

او تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار در امسال برای طرح های شهرداری دوگنبدان اختصاص یافت.

موسوی ابراز کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های شهرداری دوگنبدان قرار دارد و بر این اساس  در امسال پروژه جدیدی تعریف نشده است.

او گفت: میانگین طرح های در دست اجرای عمران شهری دوگنبدان هم اکنون پنج تا ۵۰ درصد است که با بهره برداری از این طرح ها تا پایان سال آینده بسیاری از مشکلات شهر دوگنبدان رفع خواهد شد.

سرپرست شهرداری دوگنبدان جاده سلامت را یکی از طرح های در دست اجرا شهرداری دوگنبدان اعلام کرد و گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح نیاز است.

او اظهار داشت: توجه به مناطق کم برخوردار و اجرای طرح های عمرانی، فرهنگی و خدماتی در مناطق کم برخوردار از رویکردهای مهم شهرداری دوگنبدان در امسال است.

موسوی افزود: نگاه شهرداری به مناطق کم برخوردار نسبت به گذشته پررنگ‌تر شده و تلاش می‌کنیم با توزیع خدمات رفاهی، عمرانی و فرهنگی بتوانیم همه مردم را از امکانات شهری بهره مند کنیم.

در شهر دوگنبدان با ۶۹۰ هکتار مساحت یک میلیون و ۲۹۶ هزار متر مربع فضای سبز و ۲۱ پارک عمومی با بیش از ۱۵۰ هزار متر مربع وجود دارد.

شهر نفت خیز دوگنبدان در ۱۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.