رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: ۵۲ درصد دانش آموزان این شهرستان هر ۲ دز واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت مهاباد اظهار کرد: از مجموع جامعه هدف ۲۲ هزار نفری دانش آموزان این شهرستان تاکنون بالغ بر ۱۶ هزار نفر واکسن خود را دریافت کرده اند که از این تعداد ۷۸ درصد دز نخست و ۵۲ درصد هم هر ۲ دز خود را تزریق کرده‌اند.

امینی افزود: با توجه به تراکم جمعیت این شهرستان، ۸ پایگاه مدرسه‌ای برای تزریق واکسن دانش آموزی دایر شده که متناسب با میزان استقبال، تغییراتی در آن لحاظ می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت مهاباد اضافه کرد: با توجه به اینکه از اوایل آذرماه جاری مدارس این شهرستان به صورت محدود بازگشایی و تدریس به صورت حضوری شده، از والدین انتظار داریم فرزندان خود را برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون بفرستند.

امینی گفت: در کنار اجرای طرح واکسیناسیون نظارت مستمر بر نحوه بازگشایی مدارس و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط مدیران و شورای دانش آموزی انجام شده تا دانش آموزان و معلمان در شرایط ایمن فعالیت خود را انجام دهند.

تاکنون ۵۸۳ نفر در مهاباد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند؛ اشنویه و پیرانشهر تنها شهر‌های آذربایجان غربی هستند که هم اکنون در وضعیت نارنجی مقابله با کرونا قرار دارند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.