امام جمعه مهاباد:

عوامل رسانه در شرایط بحرانی مجاهدانه تلاش می‌کنند

امام جمعه مهاباد با اشاره به نقش رسانه‌ی ملی در مدیریت بحران و شرایط کرونایی گفت: عوامل رسانه مجاهدانه شبانه روز در زمینه‌های مختلف در تلاش هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ماموستا عبدالاسلام امامی امام جمعه مهاباد اظهار کرد: عوامل رسانه در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی با تهیه و پخش مستند‌های مختلف گام بلندی برداشته است.

امامی همچنین به ایفای نقش مهم فضای مجازی هم گریزی زد و افزود: رسانه‌ی ملی در این حوزه هم توانسته نقش مهمی ایفا کند و نمونه بارز این امر هم نرم افزار هژارانه است که با ذوق و استعداد هنرمندان مهابادی تهیه شده و می‌تواند معرف هرچه بیشتر این استاد بزرگ برای نسل‌های مختلف باشد.

وی اضافه کرد: عوامل رسانه‌ی ملی شبانه روز در جنگ نرم با پی گیری مشکلات مردم و ایجاد روحیه‌ی امید آفرینی با کمترین امکانات، اما عشق به خدمت مجاهدانه در تلاش هستند.

عارف خدرلو معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد گفت: عوامل صدا و سیما و سایر خبرگزاری‌های این شهرستان همیشه در خط مقدم مدیریت شرایط بحرانی بوده اند و نقش مهمی در توسعه شهرستان در شرایط مختلف ایفا می‌کنند.

خدرلو اضافه کرد: رسانه‌ی ملی با پی گیری مطالبات مردم و بیان مشکلات آن‌ها مسئولان را در حوزه‌های مختلف پای کار می‌کشند و مشکلات را بیان می‌کنند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.