مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدراستان مرکزی ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم هروئین و شیشه کشف کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی ۴ توزیع کننده عمده مواد مخدر صنعتی را در شهرستان اراک دستگیر و ۸ کیلو و ۷۵۰ گرم هروئین و شیشه از آنان کشف کردند.

سرهنگ حسین شمسایی فرد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این خبر گفت: در تداوم مبارزه همه جانبه با معضل مواد مخدر، در نخستین عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در تحقیقاتی جامع از بارگیری مقادیری مواد مخدر در یک دستگاه خودروی سواری از استان تهران به مقصد اراک، از سوی ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر باخبر شدند.

سرهنگ شمسایی فرد افزود: در برنامه ریزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی خودروی مورد نظر شناسایی و سرانجام در عملیاتی از سوی مآموران، در ورودی شهرستان اراک متوقف شد.

او با اشاره به دستگیری ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر در این عملیات اظهارداشت: در بازرسی از قسمت این خودروی توقیفی، یک کیلو و ۷۱۵ گرم هروئین و ۲۳۵گرم مواد شیشه کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در دیگر عملیات هم ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر صنعتی در شهرستان اراک دستگیر و ۳ دستگاه خودروی سواری از آنان که برای توزیع مواد مخدر در سطح این شهرستان استفاده می‌شد، توقیف شد.

او با اشاره به کشف ۶ کیلو و ۸۰۰ گرم هروئین و شیشه در بازرسی مأموران از خودرو‌های توقیقی و مخفیگاه‌های افراد مذکور افزود: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات‌های پلیسی پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.