شارژ کپسول گاز خودرو با ۱۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک که در قسمت کپسول ال پی جی خودرو جاساز شده بود، خبر داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ ذات اله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک قاچاقچی موادمخدر در این شهرستان شدند.

او افزود: عناصر تهیه و توزیع موادمخدر بوسیله یک دستگاه خودروی رانا درسطح شهر اقدام به فروش مواد مخدر می‌کردند، توسط ماموران شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: ماموران پلیس موادمخدر درعملیات پیچیده اطلاعاتی و اصل غافلگیری با هماهنگی قضائی، خودروی متهم را در محور هراز توقیف کردند.

سرهنگ رضوانی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که بصورت ماهرانه‌ای در قسمت کپسول ال پی جی خودرو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد، گفت: مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می‌سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.