تیم ملی فوتسال کشورمان در حالی اواخر آذر ماه باید ۲ بازی دوستانه برابر ایتالیا انجام دهد که حواشی زیادی پیرامون تیم ملی به وجود آمده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان اواخر آذر ماه در ۲ بازی دوستانه باید به مصاف ایتالیا برود. از همین رو اسامی ملی پوشان کشورمان بعد از پایان رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر اعلام خواهد شد. احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال اوایل هفته در گفت و گویی رادیویی خبر داد که تیم ملی فوتسال برابر ایتالیا با کادر فنی حضور خواهد داشت که در جام جهانی شرکت کرده بودند و حتی لیست تیم ملی و اعضای کادر فنی هم برای این دیدار به فدراسیون فوتبال ایتالیا ارسال شده است.

این در حالی است که حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در گفت و گویی که با سایت فدراسیون فوتبال انجام داد خبر از این داد که هنوز وضعیت سرمربی تیم ملی برای بازی با ایتالیا مشخص نیست و ممکن است ملی پوشان بدون ناظم الشریعه به ایتالیا سفر کنند.

حال با پیگیری خبرنگار ما مشخص شد که حضور ناظم الشریعه در بازی با ایتالیا قطعی است و او هدایت تیم ملی را در این مسابقه بر عهده خواهد داشت. بدین ترتیب خبر تغییر سرمربی تیم ملی فعلا منتفی است و قرار شد بعد از بازگشت تیم ملی فوتسال کشورمان از ایتالیا احسان اصولی درباره کادر فنی تیم ملی تصمیم گیری خواهد کرد.

همچنین به گفته محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، ملی پوشان کشورمان برای بازی با ایتالیا با بازیکنان جوان و آینده دار حاضر خواهد شد. سرمربی تیم ملی با این کار می‌خواهد از الان جوان گرایی را در تیم ملی فوتسال آغاز و تا قبل از جام جهانی بعدی تیم ملی به ترکیب پخته‌ای برسد.


بیشتر بخوانید


دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ایتالیا روز‌های دوشنبه و سه شنبه (۲۹ و ۳۰ آذر ماه) در شهر پارما انجام می‌شود و کاروان تیم ملی روز یکشنبه ۲۸ آذر ماه ایران را به مقصد ایتالیا ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار