وزیر راه وشهرسازی گفت: لازم است بودجه وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۱ متناسب با مأموریت‌های آن تعریف شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت راه وشهرسازی رستم قاسمی، وزیر راه‌وشهرسازی گفت: جلسات سه‌روزه دولت از امروز برای تصمیم‌گیری درباره بودجه آغاز شده که یک بخش از تبصره‌های مهم متعلق به وزارت راه‌وشهرسازی است.

او گفت: در این جلسات موضوعات مختلف در حوزه مسکن همچون زمین، تغییر کاربری، الحاق و سایر موضوعات مرتبط مطرح و مسائل و مشکلات آن بررسی خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تقریبا زمین سهمیه اول استان‌ها تامین شده است. با‌این حال هنوز در برخی از استان‌ها مشکلات جدی داریم.

این مقام مسئول گفت: بر اساس آمار، برای ساخت بیش از ۲ میلیون واحد مسکونی زمین در اختیار داریم که این آمار در شهر‌ها و استان‌های مختلف، متفاوت است.

قاسمی گفت: باید روی مسئله نحوه ساخت در قالب خودمالکان، انبوه‌سازان و تعاونی‌ها تصمیم‌گیری شود.

او ادامه داد: تجربه خوبی در مسکن مهر وجود دارد. اشکالاتی که در دوره ساخت این طرح وجود داشته است، می‌تواند در دستور اصلاح قرار بگیرد و در نهایت بهترین روش انتخاب شود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح اقدام ملی مسکن در طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن ادغام شده است و به عنوان یک پروژه ادامه خواهد یافت.

او گفت: در تلاش برای حل اشکالات قانون جهش تولید مسکن در بودجه ۱۴۰۱ هستیم. با همراهی مجلس در تلاش برای جبران مشکلات در بودجه ۱۴۰۱ هستیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
حاجی بلاخره فهمیدی وزیر کدوم وزارت خونه شدی خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
طغرلی
۱۰:۲۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۰
مریض شد می‌ره استراحت خونه
آخرین اخبار