مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی سایت جدید همراه اول در روستای کلگه از توابع باغملک، شبکه ارتباطات سیار توسعه یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی سایت جدید روستایی _ جاده ای کلگه با تکنولوژی ۲G ضمن توسعه و افزایش پوشش شبکه ای، روستا‌های کلگه، پل بریده، رود زرد کاید رفیع، کلاسمدین یک و ۲، مسیر جاده‌ای هوره به پل بریده و همچنین مسیر اصلی جاده اهواز _ باغملک و چهارمحال در مسیر محدوده این روستا‌ها زیر پوشش شبکه همراه اول رفت.

او با بیان اینکه روستائیان ساکن در این روستا‌ها و نقاط اطراف از نعمت تلفن همراه بهره‌مند شدند، افزود: با تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت سیار و همکاران در شهرستان ها، پروژه توسعه شبکه همراه در سطح استان به ویژه در روستا‌ها با هدف کاهش شکاف دیجیتالی بین روستا‌ها و شهر‌ها در حال اجرا است.

فلاح زاده افزایش پایداری و توسعه شبکه ارتباطات و رفع مشکلات پوشش آنتن دهی در نقاط دور دست را از جمله خدمات ارزنده و دستاورد‌های مخابرات منطقه خوزستان در جهت ایجاد تمهیدات ارتباطی برای روستائیان عنوان کرد و بیان داشت: عملیات توسعه و ارتقاء شبکه ارتباطی در نقاط مختلف بر اساس زمان بندی در موعد مقرر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.