مظاهری:

انتخابات فدراسیون بوکس نباید مهندسی شده برگزار شود

قهرمان سابق تیم ملی بوکس درباره آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون این رشته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی مظاهری قهرمان سابق تیم ملی بوکس بعد از جلسه امروز قهرمانان و پیشکسوتان این رشته با مسئولان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: جلسه ما از صبح در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد و حدود یک ساعت پیش به پایان رسید. در این مدت ما با ۴ نفر از مسئولان وزارت ورزش صحبت‌هایی انجام دادیم. همچنین حدود ۲۵ نفر از قهرمانان بوکس که سابقه قهرمانی در آسیا دارند امروز در محل وزارت ورزش حاضر شده و بعد از چند دقیقه مسئولان این وزارت خانه ما را به دفتر خودشان برده و در آنجا صحبت‌هایی را با آن‌ها انجام دادیم. ما در این جلسه به ۲ مورد از تخلفات فدراسیون بوکس اشاره کردیم و مسئولان وزارت ورزش بعد از شنیدن حرف‌های ما گفتند که، چون قهرمانان بوکس در اینجا حاضر شدند قطعا به این موارد رسیدگی خواهیم کرد و قرار شد تا چند روز آینده جواب آن را به جامعه بوکس بدهند.

قهرمان سابق تیم ملی بوکس ادامه داد: وزارت ورزش رویکرد خوبی نسبت به رشته بوکس دارد. ما امروز جلوی وزارت ورزش تجمع نکردیم، بلکه فقط می‌خواستیم به مسئولان این وزارت خانه گوشزد کنیم که انتخابات فدراسیون بوکس که قرار است یک ماه دیگر برگزار شود، به صورت مهندسی شده برگزار خواهد شد و برخی می‌خواهند آدم‌های خودشان را در راس این فدراسیون قرار دهند. به همین دلیل ما گزارش این کار را به مسئولان وزارت ورزش ارائه دادیم و آن‌ها به ما قول دادند که انتخابات فدراسیون در نهایت عدالت برگزار خواهد شد.

مظاهری افزود: امیدوارم انتخابات فدراسیون بوکس به گونه‌ای باشد که پیشکسوتان بتوانند فرد مورد نظر خود را انتخاب کرده و کسی را برای این فدراسیون معرفی کنند که درد قهرمانان این رشته را بداند.

قهرمان سابق تیم ملی بوکس درباره اینکه آیا با سجادی هم دیداری داشتند یا خیر بیان کرد: ما ابتدا می‌خواستیم به دفتر سجادی برویم، اما در دفترش حضور نداشت و بعد از آن خواستیم به دفتر علی نژاد معاون وزیر برویم که او هم در وزارت خانه نبود. در نهایت با یکی از افراد وزارت ورزش صحبت کردیم و او هم بعد از گوش دادن به حرف‌های ما قول داد که به مشکلات بوکس رسیدگی کند. در هر صورت کسانی که امروز در وزارت ورزش جمع شده بودند همگی جزء قهرمانان و مدال آوران بودند و همگی اذعان داشتند که انتخابات فدراسیون بوکس نباید به شکل مهندسی شده برگزار شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: بوکس ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار