افتتاح ۴۰ واحد مسکونی پروژه شهرک فدک کرمانشاه

فاز اول پروژه ۸۰ واحدی شهرک فدک کرمانشاه شامل ۴۰ واحد مسکونی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فاز اول پروژه ۸۰ واحدی شهرک فدک کرمانشاه شامل ۴۰ واحد مسکونی با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

بابک عاطفی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه در راستای تفاهم نامه تامین مسکن خانوار‌های دارای ۲ عضو معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی احداث و تحویل متقاضیان مذکور گردید.

او با اشاره به اینکه فاز اول این پروژه دارای زیر بنای سه هزار و ۵۱۲ مترمربع است که در پنج طبقه و ۴۰ واحد ساخته شده است افزود: مجتمع مسکونی مذکور را با بهترین و با کیفیت‌ترین مصالح و امکانات احداث و تحویل خانواده‌های محروم و هدف قرار گرفته است.

عاطفی متراژ زمین پروژه مسکونی ۴۰ واحدی فدک را یک هزار و ۷۴۴ متر مربع اعلام کرد که از اداره کل اوقاف و امورخیریه خریداری شده است و ادامه داد: این مجتمع در۲ بلوک ۲۰ واحدی به متراژ متوسط هر واحد۶۰ مترمربع مفید احداث گردیده است.

او با اشاره به اینکه سهم آورده اولیه متقاضیان برای واحد‌های مسکونی ۱۷ میلیون تومان بوده و ۵۰ میلیون تسهیلات مهر و قرض الحسنه و جهت هر واحد ۲۵ میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض اختصاص یافته است گفت: در این پروژه ۷۷۲متر مربع محوطه سازی انجام شده است.

گفتنی است: اکنون ۴۴هزار معلول جسمی، حرکتی، اعصاب و روان زیرپوشش سازمان بهزیستی استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.