فرماندارمیبد بر توجه به ظرفیت‌های بالقوه در بفروئیه و توسعه و رونق این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین فلاح  فرماندار میبد در دیدار شهردار جدید بفروئیه و اعضای شورای این شهر بر همکاری و تعامل بین اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تأکید کرد و گفت: بفروئیه ظرفیت‌های بالقوه زیادی در حوزه‌های مهم تاریخی و فرهنگی، صنایع‌دستی مثل مو تابی و دیگر حوزه‌ها دارد؛ که باید به آن توجه و رونق و توسعه داد.

شهردار بفروئیه هم استاندارد سازی صنعت مو تابی در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و ثبت این هنر صنعت به نام شهر بفروئیه را در دستور کار شورا و شهرداری اعلام کرد.

بلیانی همچنین مرمت آسیاب آبی، مشخص نمودن مسیر گردشگری شهر با همکاری اداره میراث فرهنگی، مقاوم‌سازی بافت قدیم و آزادسازی زمین‌های اطراف بلوار شهید سلیمانی را از اولویت شهرداری بفروئیه برشمرد.

او ادامه داد: اولین منشأ پیدایش بادگیر‌ها در استان یزد، شهر بفروئیه بوده و باید درزمینه نگهداری بافت تاریخی شهر، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، تعامل و همکاری بیشتری با شهرداری داشته باشد تا بتوانیم از این میراث گرانبهای به‌جا مانده از گذشتگان حفاظت کنیم.

شهردار بفروئیه با اشاره به اجرای طرح ملی مسکن و استقبال شهروندان از این طرح هم تصریح کرد: درزمینه اجرای طرح ملی مسکن با مشکل زمین مواجه هستیم که امیدواریم با رایزنی بیشتر بتوانیم این کمبود‌ها و مشکلات را نیز برطرف کنیم.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.