غزل علی بیگی، عضو کانون فرهنگی هنری کریم آل طه شهر بن در جشنواره ملی نوجوان برگزیده سال در بخش گویندگی و اجرا موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جواد نادری بنی مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کریم آل طه مسجد امام حسین (ع) شهر بن گفت: غزل علی بیگی عضو این کانون در جشنواره ملی نوجوان برگزیده سال در بخش گویندگی و اجرا رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

او افزود: اعضای این کانون از ابتدای سال تاکنون ضمن فعالیت گسترده در مسجد و محل، موفق به کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌های کشوری شده اند.


بیشتر بخوانید


نادری اضافه کرد: خیرالنساء امانی از دیگر اعضای کانون فرهنگی هنری کریم آل طه مسجد امام حسین (ع) شهر بن است که در جشنواره ملی کتاب بچه‌های مسجد مقام نخست کتابداری را به دست آورده است.

او اظهار داشت: در کانون‌های فرهنگی فعالیت‌های گسترده‌ای در راستای آشنایی و دوستی هر چه بیشتر اعضا با کتاب و فرهنگ مطالعه برگزار می‌شود.

نادری تصریح کرد: با بهره گیری از شیوه‌های بدیع می‌توانیم باعث جذب نوجوان و جوان به مسجد از طریق کتابخانه باشیم.

او ادامه داد: در حال حاضر در حدود هزار جلد کتاب در کتابخانه مسجد امام حسین (ع) شهر بن وجود دارد که روز‌های شنبه تا چهارشنبه اعضای کانون و نمازگزاران می‌توانند این کتاب‌ها را به امانت برده و یا در مسجد به خواندن کتاب بپردازند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار