سرپرست اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: زمین‌های خاکی فوتبال در روستا‌های شهرستان به منظور فعالیت علاقمندان به این ورزش به زودی راه اندازی می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آلبوغبیش، سرپرست اداره ورزش و جوانان شادگان گفت: با توجه به تاکید حجت الاسلام مجید ناصری نژاد، نماینده مرزدم شادگان در مجلس شورای اسلامی مبنی بر فعال کردن ورزش روستایی به خصوص فوتبال و استفاده از ظرفیت زمین‌های خاکی در روستا‌های شهرستان، بازدید از اماکن قابل استفاده در دستور کار قرار گرفت.

او ضمن تشکر از حمایت‌های مسئولان از فعالیت‌های ورزشی و پر کردن اوقات فراغت جوانان افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های تدوین شده، مقرر شد با همت و تلاش بدیری؛ دهیار روستای نهررحمه و دانش پژوه؛ سرپرست تیم پرسپولیس آبشار، پروژه زمین چمن مصنوعی و زمین خاکی فوتبال تا پایان امسال به بهره برداری برسد، همچنین برای زمین خاکی، خاک ریزی، تسطیح و تیرک دروازه تهیه شود.

آلبوغبیش اظهار داشت: عملیات تسطیح و تهیه تیرک دروازه برای زمین خاکی فوتبال در روستای بوزی، روستای نهر مسلم، روستای صفرای مقدم در دستور کار عشیری، دهیار بوزی، عسکراوی عضو شورای اسلامی نهر سالم و منتصریان دهیار صفرای مقدم قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار