مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان گفت: عملیات ساخت و تجهیز ۱۷ مدرسه در قالب ۴۷ کلاس درس در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، در شهرستان خاش به اتمام رسیده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  رضا سرحدی نیا مدیرکل نوسازی مدارس سیستان و بلوچستان  گفت: این مدارس توسط شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس احداث شده است.

 رضا سرحدی نیا افزود: زیربنای فضای آموزشی این مدارس ۴۵۰ مترمربع است، هر مدرسه ۲۲۵ مترمربع و دارای ۳ کلاس درس می‌باشد؛ و ۳۰ میلیارد ریال برای ساخت و تجهیز آن‌ها هزینه شده است.

وی ادامه داد: اداره کل نوسازی مدارس در شش ماهه نخست امسال با همکاری خیرین مدرسه ساز ۱۸۰ پروژه مدرسه سازی با تعداد ۵۷۵ کلاس در کل استان تحویل اداره کل آموزش و پرورش داده شده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به اینکه تعداد ۱۷ مدرسه در قالب ۴۷ کلاس درس با زیربنای ۲ هزار و ۹۴۶ مترمربع در شش ماهه اول سال ۱۴۰۰، در شهرستان خاش تکمیل و تجهیز شده است، بیان کرد: در حال حاضر نیز ۲۳ پروژه عمرانی مدرسه سازی با تعداد ۱۰۹ کلاس درس با زیربنای بیش از ۱۳ هزار مترمربع در این شهرستان در حال اجراست.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار