جنگنده‌های متجاوز سعودی آمریکایی در شش نوبت فرودگاه بین المللی صنعا را بمباران کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از اسپوتنیک،  جنبش انصارالله یمن امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که فرودگاه بین‌المللی صنعا، پایتخت یمن مورد حملات هوایی ائتلاف عربی به فرماندهی عربستان قرار گرفته است.

تلویزیون المسیره اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف سعودی ۶ حمله به فرودگاه بین المللی صنعا انجام دادند. اما به خسارات احتمالی این بمباران اشاره‌ای نکرد.

خبرگزاری سعودی «اس پی ای» به نقل از ائتلاف سعودی نیز ادعا کرد که انصارالله پس از اخطار حمله سعی کرد تسلیحات تیپ پدافند هوایی در فرودگاه صنعا را خارج کنند.

این سومین حمله به فرودگاه صنعا طی چند روز اخیر است.

نزدیک به هفت سال است که ائتلافی متجاوز به سرکردگی عربستان و امارات و با حمایت آمریکا و انگلیس به یمن حمله کرده و علاوه بر حملات نظامی گسترده علیه مردم این کشور آنان را تحت شدیدترین محاصره‌های اقتصادی قرار داده‌اند که منجر به بحران‌های انسانی فجیعی شده است، در این میان ارتش و کمیته‌های مردمی به مقابله با این متجاوزارن پرداخته و توانستند در عرصه جنگ پیروزی‌های قابل توجهی به دست آورند. در حال حاضر نیز مردم و قبایل استان مأرب به صف ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور پیوسته و خواهان اخراج ائتلاف از سرزمین‌های خود هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار