دفاتر کاریابی خصوصی در مهر امسال نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۱۷۰ درصدی ایجاد اشتغال داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در استان بکارگمارده شدگان دفاتر کاریابی خصوصی یا همان افرادی که توسط دفاتر کاریابی خصوصی در مهر امسال مشغول به کار شده اند نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۱۷۰ درصدی داشته است.

او افزود: بر اساس مکاتبه مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت متبوع، در کشور تعداد بکارگمارده شدگان دفاتر کاریابی خصوصی در پایان مهر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۳.۶ درصد کاهش داشته که این رقم در خراسان جنوبی رشد ۱۷۰.۷ درصدی داشته است.

اشرفی ادامه داد: بر همین اساس خراسان جنوبی در رشد تعداد بکارگمارده شدگان از طریق دفاتر کاریابی خصوصی موفق به کسب جایگاه اول در کشور شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون هزار و ۸۷۷ نفر جوینده کار در دفاتر کاریابی استان ثبت نام کرده اند که ۸۶۲ نتای آنان به کارگمارده شده اند.

او با اشاره به اینکه به طور کلی از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۳۵۰ فرصت شغلی در استان ایجاد شده است بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۲ هزار و ۹۵۴ نفر جهت بهره مندی از این فرصت‌های شغلی از سوی دفاتر کاریابی معرفی شده اند و گا‌ها فرصت‌های شغلی به دلیل عدم مهارت‌های لازم کارجو از دست می‌رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.