رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا گفت: راننده متخلف که در ورودی شهر بوئین زهرا به تخلیه غیر مجاز پسماند صنعتی اقدام کرده بود، به دادگاه معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، رامین رمضانی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا گفت ÷۱۱۱:براساس گزارش‌های مردمی مبنی بر تخلیه غیر مجاز پسماند صنعتی توسط یک دستگاه کمپرسی در مسیر جاده بوئین زهرا به قزوین، مأموران و کارشناسان این اداره با یک دستگاه کامیون در حال تخلیه پسماند در خروجی شهر بوئین زهرا برخورد کردند.

وی اضافه کرد: خودروی متهم با هماهنگی ماموران انتظامی حاضر در محل توقیف شد تا برای سیر مراحل قانونی و قضایی از طرف این اداره اقدام شود.

این مسوول گفت: کارکنان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا با تخلیه هر نوع پسماند در مکان‌های غیر مجاز برخورد قاطع می‌کنند و متخلفان طبق قانون مدیریت پسماند، قوانین حفاظت و بهسازی محیط زیست و قانون مجازات اسلامی تحت پیگرد حقوقی و قضایی قرار خواهند گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بوئین زهرا اظهار داشت: مشارکت مردم در حفاظت از محیط زیست یکی از اولویت‌های اساسی این سازمان است که می‌تواند کمک ویژه‌ای به حفاظت هر چه بهتر از محیط زیست داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار