سرپرست فرمانداری شادگان:

امکانات کمپ‌های ترک اعتیاد شادگان مطلوب نیست

صبری پور گفت: با توجه به اینکه کمپ‌های ترک اعتیاد بیشترین نقش را در درمان معتادان ایفا می کنند، رفع نواقص آنها امری ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به برگزاری جلسه بررسی رفع کمپ‌های ترک اعتیاد این شهرستان گفت: همه کمپ‌های نگهداری و درمان اعتیاد فعال در شادگان دارای مجوز از سازمان بهزیستی هستند.

او با بیان اینکه این مراکز امکانات کافی ندارند و رفع نواقص و تجهیز آن‌ها امری مهم و ضروری است، افزود: نظارت‌های سازمان بهزیستی هم باید به صورت مداوم باشد.

صبری پور با تاکید بر برگزاری نشست‌های مختلف در مدارس، دانشگاه ها، اداره‌ها و بین مردم جهت آگاه سازی از خطر اعتیاد و عواقب ناشی از آن اظهار داشت: حمایت مادی و معنوی از معتادان در ترک و همچنین بهبود یافتگان از سوی خانواده‌ها و همه افراد جامعه نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

این مقام مسئول در پایان به مسئولان کمپ‌های ترک اعتیاد قول همکاری و پیگیری مشکلات آن‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف را داد و از مسئولانی که با این مراکز در ارتباط هستند و به نوعی می‌توانند کمک‌کار آن‌ها باشند خواستار همکاری هرچه بیشتر شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.