هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال فردا با انجام ۷ دیدار در شهر‌های مختلف کشور شروع می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فردا با انجام ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. هفته گذشته تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و کراپ الوند قزوین موفق شدند برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کنند.

در مهم‌ترین بازی فردا ۲ تیم چیپس کامل مشهد و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی چیپس کامل و در سالن کارگران قاسم آباد مشهد برگزار می‌شود. گیتی پسند هفته گذشته در مصاف با سن ایچ ساوه موفق به پیروزی شد و با ۳۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و فاصله خود را با سن ایچ ساوه افزایش داد.

در دیگر بازی حساس فردا تیم‌های سن ایچ ساوه و راگای تهران رو در روی هم قرار می‌گیرند. این دیدار به میزبانی سن ایچ و در سالن فجر ساوه برگزار خواهد شد. ساوجی‌ها در بازی گذشته خود مقابل گیتی پسند قرار گرفت، اما نتوانست برابر حریف خود توفیقی دست پیدا کند و با شکست مقابل اصفهانی‌ها در جایگاه دوم قرار گرفت.

در آخرین بازی مهم فردا ۲ تیم شهروند ساری و مس سونگون به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی شهروند و در سالن شهید سید رسول حسینی ساری شروع خواهد شد. مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی هفته گذشته در مصاف با فردوس قم با ۷ گل موفق به پیروزی شد و با این برتری توانست به رده دوم صعود کند. شهروند هم در مصاف با راگای تهران توانست به پیروزی دست پیدا کند.

برنامه کامل مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

چیپس کامل مشهد - گیتی پسند اصفهان/ سالن کارگران قاسم آباد مشهد

سن ایچ ساوه - راگای تهران/ سالن فجر ساوه

شهروند ساری - مس سونگون/ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

سپاهان اصفهان - کراپ الوند قزوین/ سالن آبفای اصفهان

مقاومت البرز - فولاد زرند ایرانیان/ سالن انقلاب کرج

مجتمع فردوس قم - فرش آرای مشهد/ سالن شهید حیدریان قم

زندی بتن کلاردشت - ملی حفاری اهواز/ سالن بعثت مازندران


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار