رئیس هیات والیبال مهاباد گفت: تیم والیبال مهاباد حریف خود را در لیگ دسته یک بانوان کشور شناخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، هیرش وقاری رئیس هیات والیبال مهاباد اظهار کرد: قرعه کشی مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه‌های کشور انجام شد و تیم استعداد‌های درخشان والیبال این شهرستان حریفان خود را در این رقابت‌ها شناخت.

وقاری افزود: قرعه کشی مرحله گروهی این رقابت‌ها با حضور ۳۸ تیم در فدراسیون والیبال انجام شد و تیم‌ها در هشت گروه چهار تیمی و سه قرار گرفتند.

این مقام مسئول اضافه کرد: استعداد‌های درخشان والیبال بانوان مهاباد در گروه "و" این رقابت‌ها با تیم‌های "نام آوران قائم شهر"، "سورن خراسان رضوی"، و "نفت امیدیه" همگروه شد.

رئیس هیات والیبال مهاباد ادامه داد: اعضای تیم هیات والیبال بانوان مهاباد را نفرات بومی این شهرستان تشکیل می‌دهند و "ساکار نوذری" به عنوان سرمربی هدایت این تیم را در این مسابقه‌ها به عهده خواهد داشت.

وقاری اظهار داشت: همچنین به درخواست تیم‌های شرکت کننده ۲ تاریخ نوزدهم آذرماه و سوم دی‌ماه برای شروع مسابقات پیشنهاد و قرار شد سازمان لیگ بر اساس نظرات باشگاه‌ها، زمان قطعی را اعلام کند.

مرحله نخست مسابقات در هشت شهر برگزار خواهد و مقرر شده تا تیم‌های متقاضی درخواست میزبانی خود را به سازمان لیگ ارسال کنند که شهر مهاباد هم یکی از آن‌ها درخواست کنندگان میزبانی است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.