استاندار اصفهان گفت: دانشجوی بسیجی باید به مسائل مهم دانشگاه و جامعه ورود کند تا بتواند به حل مشکلات کمک کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان امروز در اختتامیه اولین جشنواره دانشجویی مالک اشتر ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: با صدا زدن شهدا و دعوت آن‌ها در جلسه فضای ویژه‌ای جلسات ما را فرا می‌گیرد.

وی با اشاره به نقش دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم افزود: وقتی به این فکر کنیم که قله بسیج کجاست و بسیجی را به چه فردی می‌توان اطلاق کرد آدم شرمنده می‌شود که ما شاید نتوانیم خاک پای بسیجیان باشیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: اگر بخواهیم نقش خود را در این پهنه بشناسیم با نگاه قرآن به امیر المومنین (ع) این موضوع فرق می‌کند، اگر ما امیر المومنین (ع) را سر مشق خود قرار دهیم تعریف مجددی باید از بسیج داشته باشیم، بسیج در تاریخ نقش داشته و در هر جای تاریخ این موضوع تبلور داشته است.

بسیج در طول تاریخ تبلور داشته است

وی اضافه کرد: هر شخصی بخواهد راه درست را پی بگیرد باید راه امیر المومنین (ع) که همان راه بسیج است را پی بگیرد من هر شخص جای متفاوتی در این مسیر دارد و باید هر فرد خود را جانمایی کند که ببیند در چه جایگاهی است.

مرتضوی تاکید کرد: در واقع غالب بسیج باید به عنوان تفکر شکل بگیرد تا تبلور آن انجام شود، باید ببینیم کجا در دانشگاه با این امر فاصله داریم و در بحث آموزش و وظایف خود چقدر به این موضوع نزدیک شدیم.

وی ابراز داشت: بسیج در همه امور دانشگاه و جامعه باید حضور داشته باشد و این اتمسفر بسیج است که می‌تواند روشنگر راه باشد و نشانگر راه درست است تا بتوانیم به آیات قرآن کریم نزدیک شویم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.