مردانی گفت: کیفیت سوخت در دو مرحله قبل از توزیع در جایگاه های عرضه کنترل می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مردانی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی در خصوص بازرسی‌های انجام شده از جایگاه‌های عرضه سوخت استان گفت: بازرسی از جایگاه‌های عرضه سوخت در دو قالب کنترل کمی و کنترل کیفی جهت توزیع سوخت با کیفیت صورت می‌گیرد که در این خصوص واحدهای مهندسی و کنترل کیفیت این شرکت به صورت ماهیانه حداقل یک بار کلیه نازل‌های عرضه سوخت جایگاه‌های استان را از لحاظ کمیت و حداقل ۵ بار از لحاظ کیفیت عرضه فرآورده مورد آزمایش قرار می‌دهند که کلیه این بازدید‌ها به صورت غیر منتظره و بدون اطلاع قبلی مجاری عرضه صورت می‌گیرد.

او افزود: بازرسین اداره کل استاندارد نیز بر حسب تکالیف قانونی خود به صورت دوره‌ای سلامت نازل‌ها و کیفیت سوخت توزیعی جایگاه‌های استان را کنترل کرده و در صورت نیاز اداره مذکور، مهندسین و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز در این بازدید‌ها حضور یافته و همکاری لازم را انجام می‌دهند.


بیشتر بخوانید


مردانی در خصوص تأیید کیفیت حامل‌های انرژی عرضه شده به جایگاه‌های سوخت تصریح کرد: کنترل کیفیت سوخت در دو مرحله صورت می‌گیرد؛ مرحله اول کنترل کیفیت در پالایشگاه‌ها و مبادی تأمین سوخت انجام می‌شود و پس از بارگیری، تانکر پلمب می‌شود تا سوخت پلمب شده به مقصد برسد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی اظهار کرد: مرحله دوم کنترل کیفیت قبل از ورود سوخت به انبار‌ها صورت می‌گیرد و در صورتی که کیفیت لازم را نداشته باشد، سوخت تحویل گرفته نمی‌شود.

او از وجود سامانه ۰۹۶۲۷ خبر داد و گفت: شهروندان در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد می‌توانند با این شماره تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.