در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۴۸)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود نرم افزار منبع گیف و تصاویر Imgur Full 5.6.1.0

برنامه Imgur: Awesome Images & GIFs یکی از برترین نرم‌‌افزارها در زمینه منابع تصاویر و فایل‌های گیف است. این برنامه توسط شرکت Imgur توسعه یافته و برای اندروید منتشر شده است. نرم‌افزار مذکور به دیتابیسی غنی از تصاویر گیف دسترسی دارد. 

از بهترین قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به توانایی پشتیبانی از برقراری ارتباط با دیگر کاربران اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود این نرم افزار یک برنامه پیام رسان نیز باشد که برای کاربران آن بسیار خوب خواهد بود.


دانلود جست‌و‌جوی سریع گوگل Google Go 3.43.412788000

جست‌وجو در فضای مجازی برای یافتن پاسخ سوال‌ها، رفتاری است که تمامی افراد این روزها به آن عادت کرده‌اند. به همین دلیل همواره وجود موتور‌های جست‌وجو امری مهم برای کاربران به حساب ‌می‌آید و آن‌ها ترجیح می‌دهند تا با برخورداری از یک مرورگر مناسب به حداکثر سرعت در دسترسی به پاسخ‌ها برسند.

شرکت گوگل که از ابتدای فعالیت خود سعی داشته جست‌وجو را برای کاربران آسان سازد، مدتی است که با انتشار یک برنامه کم حجم این امر را تا حد زیادی به تحقق رسانده است. کاربران با دانلود برنامه Google Go می‌توانند به سریع‌ترین نوع ممکن جست‌وجوی خود را انجام دهند.

دانلود Google Go

دانلود مسیریاب پیشرفته یاندکس Yandex Navigator 6.45

نرم افزار Yandex.Navigator یک اپلیکیشن مسیریاب دقیق و کارآمد، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Yandex Apps توسعه یافته و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

مسیریاب یاندکس کاملا رایگان است و تمامی کاربران از هر نقطه‌ای از جهان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به صورت نامحدود از امکانات آن استفاده کنند. در این برنامه قابلیت‌های درون پرداختی و تبلیغات مشاهده نمی‌شوند. رابط کاربری برنامه بسیار ساده طراحی شده تا کاربر در کمترین زمان بتواند روش کار آن را یاد گرفته و با آن کار کند. 

مسیریابی در این برنامه بسیار آسان است، تنها کافی است با لمس یک آیکون در پایین برنامه، موقعیت فعلی خود را پیدا کرده و سپس با مشخص کردن مقصد، مسیریابی را شروع کنید. مسیریابی مثل همه برنامه‌های پرطرفدار، به صورت گام به گام انجام می‌گیرد و راهنمای صوتی هم وجود دارد که تا کاربر در هنگام رانندگی نیازی به دیدن صفحه نمایش گوشی نداشته باشد.

مسیریاب یاندکس همچنین به کاربرانش در پیدا کردن جای پارک هم به راننده کمک می‌کند. کاربر می‌تواند با زدن علامت P در هر جایی بهترین نقطه برای پارک کردن را پیدا کند. اگر به دنبال پیدا کردن رستوران، پمپ بنزین، سرویس بهداشتی و … هستید، تنها کافی است در منوی جستجو علامت مربوط به هریک را بزنید تا تمامی موارد پیدا شده در اطراف شما نشان داده شود. از قابلیت‌های دیگر این برنامه می‌توان به اطلاع از تصادف، راهبندان، پلیس، دوربین سرعت و تعمیرات جاده اشاره کرد. کاربران هم می‌توانند با فشردن یک علامت هریک از این موارد را به برنامه گزارش دهند تا کاربران دیگر از آن‌ها مطلع شوند.

نقشه Yandex

دانلود Yandex Navigator 6.45


دانلود ویدئو پلیر چندکاره اندروید PLAYit 2.6.0.61

برنامه PLAYit یک ویدئو پلیر چندکاره و هوشمند است که در گوگل پلی هم منتشر شده است. این پلیر با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه‌ای از ابزارهای متنوع، کمک می‌کند که به سادگی هر چه تمام‌تر ویدئو‌های خود را در فرمت‌های گوناگون اجرا کنید!

پس از نصب، سیستم هوشمند حافظه داخلی و جانبی را سریعا اسکن کرده و فهرستی از ویدئو‌های موجود را در اختیارتان قرار می‌دهد. این استارت اپ با تکیه بر سیستم سخت افزاری کمک می‌کند که ویدئو‌های تان را با حداکثر کیفیت ممکن و بدون هیچ گونه تاخیری اجرا کنید.

دانلود پلیر چندکاره و هوشمند اندروید PLAYit

دانلود PLAYit 2.6.0.61


دانلود برنامه تغییر چهره فیس اپ FaceApp 5.3.0

برنامه FaceApp اپلیکیشنی حرفه‌ای برای ساخت تصاویری جذاب از چهره شما کاربران است. فیس اپ با پشتیبانی از یک هوش مصنوعی بسیار قدرتمند چهره افراد را به آسانی شناسایی کرده و تغییراتی خاص و چشم گیر را بر روی آن‌ها اعمال می‌کند.

چندین حالت گوناگون در این برنامه بی نظیر گنجانده است که هر کدام از حالت‌ها تصاویر را به صورتی منحصر به فرد تغییر می‌دهد. چهره خود را چندین سال پیر‌تر کنید و یا اینکه چندین سال خودتان را جوان‌تر نشان دهید. همچنین این هوش مصنوعی قدرتمند با شناسایی لبخند، دو حالت خنده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که تنها با انتخاب هر کدام خواهید توانست لبخندی عمیق و جذاب را بر روی چهره‌تان بنشانید.

جالب است بدانید که تغییرات ایجاد شده بر روی تصاویر بسیار طبیعی و واقع گرایانه بوده و به سختی می‌توان متوجه دخالت هوش مصنوعی در تصاویر شد.


دانلود برنامه مسدود سازی تبلیغات اینترنتی Adguard Full 4.0.67

گسترش اینترنت و دسترسی آسان به آن موجب شده است که افراد سودجو برای کسب درآمد دست به ایجاد تبلیغات نامتعارف بزنند و یا اینکه با به سرقت بردن اطلاعات کاربران، از آن‌ها اخاذی کنند! علاوه بر این سایت‌های جعلی نیز زیاد شده که با ورود به آن‌ها و انجام هر گونه تراکنشی تمامی اطلاعات کارت‌های بانکی شما به سرقت می‌رود و موجودی حساب شما در مدتی کوتاه، خالی می‌شود.

 Adguard Premium Unlocked عنوان برنامه‌ای منحصر به فرد با پشتیبانی از قابلیت‌هایی خاص در زمینه مسدود سازی تبلیغات و تهدید‌ها است که یک تجربه‌ بی نظیر را در وبگردی برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد. این نرم افزار را می‌توان ترکیبی پیشرفته از سیستم ضد تبلیغات، حفاظت حریم خصوصی و کنترل والدین دانست که در نوع خود بی نظیر بوده و کاربران زیادی را در سیستم عامل‌های گوناگون به خود اختصاص داده است. تنها کافی است برنامه را نصب و اجرا کنید تا تمامی فعالیت‌های شما در پس زمینه رصد شده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکی به شما اطلاع داده شود.دانلود برنامه مسدود سازی تبلیغات اینترنتی Adguard Full

دانلود  Adguard Full 4.0.67


دانلود برنامه ویرایش ویدئو حرفه ای VivaCut – Video Editor PRO 2.7.5

برنامه VivaCut – Pro Video Editor PRO یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو ویژه و حرفه‌ای برای اندروید است. با استفاده از یک جدول زمانی چند لایه و مجموعه‌ای از گزینه‌های ویرایشی سطح بالا، می توانید استوری‌های ویدئویی خود را ایجاد کنید. برای داشتن ویدئو‌هایی خاص قادر هستید تا آن‌ها را برش داده و با افزودن چندی از موارد مختلف آن‌ها را به شیوه‌ای خاص تغییر دهید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های به کار رفته در این نرم افزار افزودن متن با استایل‌های مختلف و برچسب‌های گوناگون است که تجربه‌ای جدید را در اختیارتان قرار می‌دهد. با افکت‌های انتقالی جذابیت فیلم‌ها را چند برابر کرده و هرکسی را جذب ویدئو‌هایتان کنید. اگر از صدای پیش فرض ویدئو‌ها راضی نیستید سیستم قدرتمند موجود، این امکان را فراهم می‌کند تا هر نوع موسیقی متن را بر روی کلیپ‌های خود قرار دهید.


دانلود اپلیکیشن نقشه و مسیریاب فارسی بلد Balad 4.44.2

برنامه بلد (Balad) یک اپلیکیشن نقشه و مسیریاب کاملا ایرانی مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Balad توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است.

نقشه های موجود در این اپلیکیشن از نقشه گوگل (google maps) و مسیریاب ویز (waze) به روز تر است و با آخرین تغییرات نقشه و راه ها نیز، به سرعت ویرایش می شود. این برنامه با الگوریتم های هوشمندی که دارد می تواند بهترین و سریع ترین مسیر ها را به شما پیشنهاد دهد و شما را با کمترین زمان ممکن به مقصد برساند.

اگر در مسیر انتخابی مشکلی مثل تصادف،‌ خرابی جاده و … نیز پیش بیاید، این برنامه به سرعت بهترین مسیر جایگزین را به شما نمایش خواهد داد. از جالبترین امکانات مسیریاب بلد می توان به نمایش طرح زوج و فرد اشاره کرد که تنها در این مسیریاب وجود دارد. اگر به دنبال یک مسیریاب دقیق و کامل همراه تمامی امکانات و اعلان های لازم و البته سخنگوی فارسی هستید این اپلیکشین را از دست ندهید.


دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary 98.0.4733.0

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده است تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

دانلود مرورگر کروم قناری Chrome Canary 98.0.4733.0


دانلود برنامه آوت‌لوک مایکروسافت Microsoft Outlook 4.2145.1

نرم‌افزار Microsoft Outlook یکی از برنامه‌های مجموعه آفیس شرکت مایکروسافت است. به وسیله این نرم افزار می‌توانید در محیطی زیبا و جذاب حساب ایمیل خود را مدیریت کنید.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید صندوق پیام خود را چک کرده، ایمیل‌ها را ویرایش و برای دیگران ایمیل ارسال کنید. کاربران با استفاده از این برنامه می‌توانند کار‌های اداری و مدیریتی را به راحتی کنترل کنند و به یک تقویم پیشرفته دسترسی داشته باشند.

 
دانلود Microsoft Outlook

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۰:۲۵ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
عالی
آخرین اخبار