تردد روزانه ۹ الی ۱۰ هزار خودرو در محور ایذه به دزپارت

سرپرست فرمانداری شهرستان دزپارت گفت: روزانه بین ۹ تا ۱۰ هزار خودرو از محور ایذه به دزپارت تردد می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مجید رحمانی سرپرست فرمانداری شهرستان دزپارت گفت: محور ارتباطی ایذه به دزپارت با توجه به صعب العبور بودن و کوهستانی بودن که در نوع خود یک جاده خاص و کم نظیر است با تردد بسیار سنگین و تردد بسیار بالا همراه است.

او با بیان اینکه روزانه بین ۹ تا ۱۰ هزار خودرو از این مسیر عبور میکنند، افزود: این محور دارای شرایط خاصی است که با پیگیری‌های استاندار و نماینده دو پیمانکار برای بازکردن نقطه‌های کور ترافیکی، ساختن پل و ابنیه و روکش آسفالت از چشمه قدیم تا قبل از کارون ۴ با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان مشغول به فعالیت هستند.

رحمانی تصریح کرد: چهارخطه کردن جاده از روستای چارده تا بالای سد کارون ۳ بطول ۲ کیلومتر توسط یک شرکت که زیر مجموعه شرکت زیر ساخت‌های وزارت راه و شهرسازی که چند ماه پیش کلنگ زنی شد در حال انجام است همچنین کار احداث تونل آغاز شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دزپارت بیان داشت: اگر همین روند ادامه یابد امیدواریم که این جاده پرترافیک، پرخطر، پرتردد و حادثه خیز که سال‌های سال مورد غفلت واقع شده است انشالله با همت دولت مردمی و مسئولین استانی شاهد گشایش خوبی در این مسیر و چهارخطه کردن آن و تبدیل کردن آن به یک بزرگراه برای همه‌ی همشهریان باشد تا مردم بتوانند با خیال راحت از این کلیدر ارتباطی استفاده کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.