فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دپوی ۱۱۵ هزار انواع لوازم الکتریکی احتکاری در بازرسی از یک انبار در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان  ،  از زاهدان ،  سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو و احتکار مقدار زیادی لوازم برقی و الکتریکی در یک انبار واقع در یکی از نقاط شهر زاهدان بررسی موضوع در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی قضایی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل ۱۱۵ هزار عدد انواع لوازم و محصولات برقی و الکتریکی احتکار شده شامل؛ انواع کابل و سیم برق ساختمانی، لامپ‌های الی‌ای دی، مهتابی و لوازم روشنایی، کلید و پریز، انواع آیفون تصویری و بخاری برقی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارزش کالا‌های کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان ۶ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با بین اینکه احتکار کالا از عوامل اصلی اخلال در بازار و نظام اقتصادی کشور است بر عزم جدی پلیس در برخورد با این پدیده شوم تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار